Táto kombinácia Porsche 356C a techniky modelu 911 je to najkrajšie, čo dnes uvidíte!

**Od chvíle, kedy prišiel Singer na scénu v roku 2009, každý si chce ukrojiť kus koláča z Porsche restomod scény** – ale doteraz žiaden z nich sa nemohol porovnávať s výtvorom Roba Dickinsona. Ak chcete vyčnievať z davu v týchto dňoch, musíte urobiť niečo iné. Odlišný je výraz akým možno opísať výtvor firmy Emory Motorsports Porsche 356 C4S. Extrémne… Prečítať celé
Vydané  Text: 

**Od chvíle, kedy prišiel Singer na scénu v roku 2009, každý si chce ukrojiť kus koláča z Porsche restomod scény** – ale doteraz žiaden z nich sa nemohol porovnávať s výtvorom Roba Dickinsona. Ak chcete vyčnievať z davu v týchto dňoch, musíte urobiť niečo iné. Odlišný je výraz akým možno opísať výtvor firmy Emory Motorsports Porsche 356 C4S. Extrémne čistý a nádherný je ten druhý. Vyrobený pre klienta, ktorý si chcel vziať auto na lyžovačku na východnom pobreží Ameriky, **je to jedinečný projekt, ktorý sa spája karosériu Porsche 356C z roku 1964** (možno to najkrajšie auto vyrobené v Stuttgarte) s pohonom všetkých štyroch kolies Porsche 911 z roku 1990. Svätokrádež, mohli by niektorí namietať. Ale určite nebudú veď tento výtvor vyzerá neskutočne dobre a navyše je použiteľný – odvážime sa hovoriť dokonca o klasickom Porsche, ktoré nielen krásne vyzerá.
Pokrstené budúcim majiteľom ako „AllRad“, s pridaním robustných pneumatík a diskov z čierneho plechu, spolu s na mieru vyrobeným strešným nosičom, **robia z tohto unikátu asi naj prekvapujúcejší off-roader na cestách.** A nielen krásny, ale aj rýchly. Kombinácia štvorvalcového motora Emory-Rothsport s **maximálnym výkonom 147 kW (200 koní) a pohotovostnou hmotnosťou len 975 kg** zabezpečí, dostatok sebavedomia pri pouličných šprintoch z križovatky. Vytvorenie unikátneho restomodu je o detailoch. S volantom Momo Heritage, nádherne zeleným interiérom a tými žltými hmlovkami, všetko na tomto AllRad-e upozorňuje na moderné retro. Existuje niečo štýlovejšie ako toto?








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.