Dnes ide do kín jeden a pol hodinová reklama na BMW
Čítate dobre, reklama má 1 hodinu a 36 minút a musíte si na ňu kúpiť lístky.
Vydané Text: Erik Stríž
![](https://autovinysk.b-cdn.net/wp-content/uploads/2017/06/374ba307b99f5950d857f64b3c7735fd.jpg)
Práve od dnes sa bude aj v slovenských kinách premietať film Overdrive (Na plný plyn) so Scottom Eastwoodom. Je to film sponzorovaný značkou BMW, ktorá sa takýmto spôsobom snaží spropagovať svoje automobily – okrem tých najnovších a staršie hodnotné veterány.
**Jedna hodina a 36 minút**, to je stopáž jednej z najdlhších reklám na svete. Inak ani film Na plný plyn nazvať nemôžeme, pretože popri Scottovi Eastwoodovi v ňom hrajú hlavnú úlohu práve automobily značky BMW. Automobilový koncern sa netají tým, že má vo filme mimoriadnu angažovanosť, veď aj oficiálny trailer k snímke zverejnil práve na svojom YouTube účte a pod hlavičkou BMW rozposlal novinárom tlačové správy. Tento film je akčný a očakávame, že bude patriť medzi tie jednoduchšie – teda pre väčšinového diváka. Nie je to však pravidlom. Ak ste nevideli film LOCKE, v ktorom si jedinú úlohu zahral **Tom Hardy**, celkom určite si ho pozrite čo najskôr. Prím vo filme hraje BMW X5 predchádzajúcej generácie, ktoré je síce nenápadne glorifikované ako bezpečné, komfortné a pripravené aj na terénnu kancelársku prácu, avšak Tom Hardy svojím výkonom aj toto SUV-čko dokonale zatienil. Vo filme sa objaví viacero automobilov BMW, ako aj motocykel **BMW R nineT**. Už v úvodnej scéne sa predvedie nový model **BMW M3**. **BMW radu 6 Gran Coupé** poslúži bratom ako únikové vozidlo hneď pri niekoľkých príležitostiach a mihnú sa tu aj nové **BMW radu 4 Cabrio**, hybridné **BMW i8** a vzácny veterán **BMW 327**.Príbeh filmu Na plný plyn (oficiálny text)
Dvaja odvážni charizmatickí bratia Andrew (Scott Eastwood) a Garrett Foster (Freddie Thorp) sú profesionálni zlodeji automobilov, ktorí sa špecializujú na tie najexkluzívnejšie a najdrahšie zberateľské kusy. Dobrodružný duch tohto skúseného tímu skrátka nepozná hranice. Počas pátrania po nových výzvach na Francúzskej riviére sa dostanú do problémov s miestnym gangsterom Jacomom Morierom (Simon Abkarian), ktorého neoceniteľnú kolekciu vzácnych automobilov plánujú ukradnúť. Z Moriera sa však vykľuje nepredvídateľný protivník, ktorý bratov vyzve, aby predviedli svoj výnimočný talent a v určenom čase ukradli najcennejší automobil jeho ústredného rivala Maxa Klempa (Clemens Schick). Začínajú sa preteky s časom plné neočakávaných zvratov, ako aj záplavy adrenalínu… Spoločnosť BMW so Scottom Eastwoodom spolupracovala už na medzinárodnej marketingovej kampani ZRODENÉ PRE ÚSPECH nového BMW radu 5.
![Erik Stríž](https://autovinysk.b-cdn.net/wp-content/uploads/2023/06/Erik-Striz-Zilina.jpg)
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk