Technické údaje SEAT Tarraco 1.5 TSI 2WD


Ak sme doteraz veľké fiatky delili na L, L Living a X, po novom budeme musieť 500-vkovú verziu ešte ďalej členiť. Urban bude štandardné prevedenie, Cross zvládne aj horší terén a Wagon bude splneným snom početnejších rodín.

Rozdiel medzi 500L z roku 2013 a nastupujúcou verziou nie je veľký. Vylepšením prešli spodné partie prednej časti, vo verzii Urban fiatka ponúkne najmä vylepšené detaily. Cross bude typický oplastovaním spodnej časti predných partií a bokov a Wagon bude predĺženým Urbanom, takže už na prvý pohľad bude možné rozpoznať jednotlivé varianty.

Fiat vo svojej oficiálnej správe uvádza, že vymenil až 40 percent všetkých komponentov.

Inzercia

Advertisement

Inzercia

**Interiér** ostáva viacmenej zachovaný vo všetkých troch variantoch, avšak pozorujeme niekoľko praktických vylepšení: na palubnom počítači dominuje väčší 3,5-palcový farebný displej, radiaca páka prevodovky je kratšia a krajšia, vidíme dokonca akýsi náznak nízkeho stredového tunela.

Interiér 500L je aj naďalej priestranný, vzdušný, po skúsenosti s aktuálnou verziou by sme dokonca povedali, že trocha predimenzovaný. Skrátka, v interiéri je až priveľa voľného priestoru a vodič má dojem, akoby šoféroval menšiu dodávku. Vzhľadom na úspešnosť modelu aj u nás však usudzujeme, že je to jedna z vecí, ktoré sa napokon ľuďom páčia. Aj naďalej zo spínacej skrinky pod volantom trčí obrovský kľúč, stále je tu ten dvojitý A-stĺpik a obrovský priestor na sedenie vzadu.

**Fiat 500L Cross** ponúkne jazdné režimy Mode Selector, ktoré ponúknu odlišné nastavenia motora. Sú to Normal, Traction+ a netradične nazvaný Gravity Control. Podľa Fiatu je Cross úplne odlišný od toho, čo je typické pre štandardnú 500L.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia

**Fiat 500L Wagon** je pokračovateľom modelu Living z roku 2014, nápadná je jeho predĺžená zadná časť sa prejavuje ako zväčšenie objemu batožinového priestoru zo 455 na 638 litrov. Po sklopení zadného radu sedadiel poskytne až 1784 litrov, čo je o 304 viac v porovnaní s verziami Urban a Cross. Wagon ponúkne aj príplatkovú výbavu v podobe tretieho radu sedadiel, kedy sa celkový počet pasažierov vrátane vodiča zvyšuje na sedem osôb. V takomto prípade objem batožinového priestoru klesá pod úroveň Crossu.

Multimediálny systém na 7-palcovom farebnom displeji podporuje platformy Uconnect, Apple Car a Android Auto, mapy sťahuje od Google a balíček bezpečnosti výrobca rozširuje o technológiu Autonomous City Brake, teda funkciu automatického núdzového brzdenia do rýchlosti 30 km/h.

**Motorizácie** v prípade Fiatu 500L znamenajú rovnaké motory s rôznymi nastaveniami, navyše aj s podporou LPG a CNG:

benzín, 1.4 TJet 16V (95 koní) benzín, 1.4 TJet 16V (120 koní) benzín, 0.9 TwinAir (105 koní) benzín + LPG, 1.4 TJet (120 koní) benzín + CNG, 0.9 TwinAir (85 koní) nafta, 1.3 16V MultiJet (95 koní) nafta, 1.6 16V MultiJet (120 koní) Všetky tri nové Fiat 500L sa budú predávať v úrovniach výbavy City, Comfort, Connect, Safety, Style a Style Plus.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia
ZnačkaSEAT
ModelTarraco
Typ1.5 TSI
Rok výroby/modelový ročník2019
Dĺžka4 735 mm
Šírka1 839 mm
Výška1 658 mm
Rázvor2 790 mm
Prevádzková hmotnosť 1 634 kg
Užitočné zaťaženie 2 330 kg
Objem batožinového priestoru (min.) 700 dm3
Objem batožinového priestoru (max.) 1 775 dm3
Max. výkon150 110 kW
Max. výkon pri5 000 ot./min
Max. krútiaci moment250 Nm
Max. krútiaci moment pri1 500 ot./min
Max. rýchlosť201 km/h
Zrýchlenie 0-100 km/h9,7 s
Palivobenzín
Objem valcov 1 498 cm3
Usporiadanie valcov50
Počet valcov4
Poháňaná nápravapredná
Typ prevodovkymanuálna
Počet prevodových stupňov6
Kombinovaná spotreba7,3 l/100 km
Emisie CO2165 g/km
Cena24 950/36 639

Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.