Hybridná ponuka MG

Automobilka MG ponúka hybridnú technológiu hneď v niekoľkých modeloch. Prinášame vám krátky prehľad.

MG3 Hybrid+

Základný model MG3 s dĺžkou iba niečo cez 4,1 metra je malý zázrak. S hybridom dosahuje kombinovaný výkon až 143 kW (195 k), vďaka čomu v segmente nemá konkurenciu. Najmä ak vezmeme do úvahy kombinovanú spotrebu 4,4 litra. MG3 sa vyznačuje mimoriadne tichou prevádzkou, skvelým pružným zrýchlením a kompaktnými rozmermi, čo z neho robí skvelé auto na prepletanie sa hustou mestskou premávkou. Napriek menším rozmerom boduje zaujímavou výbavou, do ktorej patrí rozsiahly zástup asistenčných systémov, 7-palcový digitálny prístrojový štít, 10,25-palcový displej multimediálneho systému, automatická klimatizácia s filtrom PM 2.5 a mnoho ďalších prvkov.

Rozmery: 4 113 × 1 797 × 1 502 mm Rázvor: 2 570 mm Batožinový priestor: 241/293 l Výkon: 143 kW (193 k) Spotreba: 4,4 l/100 km Cena od: 18 890 €

MG ZS Hybrid+

Vyšší a celkovo väčší model MG ZS ponúka nielen viac priestoru, ale aj bohatšiu základnú výbavu, do ktorej patrí už aj adaptívny tempomat, inteligentný asistent riadenia či zadná parkovacia kamera. Pohonná jednotka je identická s tou, ktorú nájdeme v modeli MG3, avšak tu je naladená na ešte vyšší kombinovaný výkon: 145 kW (197 k). Zrýchlenie z pokoja na 100 km/h trvá len 8,7 sekundy. MG ZS je pre tých, ktorí žijú aktívny život a cenia si aj priestrannosť a variabilitu. Základný objem batožinového priestoru tu dosahuje až 443 litrov, pričom po sklopení zadných sedadiel sa zväčší až na 1 457 l.

Rozmery: 4 430 × 1 818 × 1 635 mm Rázvor: 2 610 mm Batožinový priestor: 443/1 457 l Výkon: 145 kW (197 k) Spotreba: 4,4 l/100 km Cena od: 21 590 €

Článok pokračuje na ďalšej strane
Strana 1 / 3





Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.