Hybridná ponuka MG

Automobilka MG ponúka hybridnú technológiu hneď v niekoľkých modeloch. Prinášame vám krátky prehľad.

MG HS Hybrid+

Vyššia trieda HS ponúka výkonnejší spaľovací motor, výkonnejší elektromotor a ešte efektívnejšiu prevodovku pre plynulú, tichú jazdu podobnú elektromobilu – akurát sa nemusíte starať o nabíjanie, ale tankujete do veľkej, 55-litrovej nádrže. So spotrebou 5,5 l/100 km vám vystačí na dojazd približne 1 000 kilometrov. MG HS oproti menším modelom vyznačuje plne nastaviteľným stĺpikom riadenia, lepšou priestrannosťou v kabíne (aj keď nepatrne menším kufrom), ešte lepšími technológiami a lepším odhlučnením. Je to plnohodnotné rodinné auto.

Rozmery: 4 655 × 1 891 × 1 663 mm Rázvor: 2 675 mm Batožinový priestor: 441/1 291 l Výkon: 165 kW (224 k) Spotreba: 5,5 l/100 km Cena od: 32 990 €

MGHS PHEV

Plug-in hybridný model nahrádza 1,8 kWh batériu až 21,4 kWh batériou, pričom neobetuje ani kúsok z priestoru pre batožinu či posádku. Po nabití maximálnym výkonom 7 kW (trvá cca 3,5 h) prejde plug-in hybridný model HS na čisto elektrický pohon vzdialenosť až 100 km. Kombinovaná spotreba dosahuje normovanú hodnotu 0,5 l/100 km, avšak ak budete poctivo nabíjať, môže to byť aj nula. Ak z nejakého dôvodu nabíjať nemôžete, systém sa prepne do mimoriadne efektívneho hybridného režimu podobne ako v prípade modelu Hybrid+. Nemusíte sa teda báť, že by spotreba vystrelila do nebies. Pri jazde s vybitou batériou v hybridnom režime je spotreba na úrovni príjemných 5,7l na 100km.

Rozmery: 4 655 × 1 891 × 1 663 mm Rázvor: 2 675 mm Batožinový priestor: 441/1 291 l Výkon: 200 kW (272 k) Spotreba: 0,5 l/100 km Cena od: 37 990 €

 

Galéria fotiek na ďalšej strane

Článok končí na nasledujúcej strane
Strana 2 / 3





Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.