PRVÝ TEST Renault Mégane E-Tech: 300 patentov, Google ekosystém a šokujúca spotreba
Úžasné kľukaté cestičky na juhu Španielska sú skvelé miesto na predstavenie nového auta. Ale platí to aj pre elektromobil? Renault sa nám snažil dokázať, že v prípade nového Méganu áno.
Vydané Text: David Hecl








Technické údaje | |||
Renault Mégane E-Tech Electric | |||
Verzia | Jednotky | EV40 | EV60 |
Typ motora | El. budený synchrónny | El. budený synchrónny | |
Kapacita batérie | kWh | 40 | 60 |
Dojazd (WLTP) | km | 300 | 470 |
Čas nabíjania | 200 km dojazd/30 min | 300 km dojazd/30 min | |
Najvyšší výkon | kW (k) | 96 (130) | 160 (218) |
Najvyšší krút. moment | Nm | 250 | 300 |
Dĺžka x šírka x výška/rázvor | mm | 4 210 × 1 783 × 1 505/1 700 | |
Batožinový priestor | dm3 | 389 (VDA) | |
Najvyššia rýchlosť | km/h | 150 | 160 |
Zrýchlenie 0-100 km/h | s | 10 | 7,4 |
Kombinovaná spotreba | kWh/100 km | 15,8 | 16,1 |
Cena | € | 34 000 | 38 800 |
E Tech Elektro Elektromobil Mégane Nabíjanie Prvá Jazda Prvá Recenzia Recenzia Renault Renault Mégane Spotreba Test

David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.
extra / Trojmestie
Gdansk, Gdyňa a Sopot
zahrievacie kolo / Ford Puma Gen-E