PRVÝ TEST Renault Mégane E-Tech: 300 patentov, Google ekosystém a šokujúca spotreba
Úžasné kľukaté cestičky na juhu Španielska sú skvelé miesto na predstavenie nového auta. Ale platí to aj pre elektromobil? Renault sa nám snažil dokázať, že v prípade nového Méganu áno.
Vydané Text: David Hecl








Technické údaje | |||
Renault Mégane E-Tech Electric | |||
Verzia | Jednotky | EV40 | EV60 |
Typ motora | El. budený synchrónny | El. budený synchrónny | |
Kapacita batérie | kWh | 40 | 60 |
Dojazd (WLTP) | km | 300 | 470 |
Čas nabíjania | 200 km dojazd/30 min | 300 km dojazd/30 min | |
Najvyšší výkon | kW (k) | 96 (130) | 160 (218) |
Najvyšší krút. moment | Nm | 250 | 300 |
Dĺžka x šírka x výška/rázvor | mm | 4 210 × 1 783 × 1 505/1 700 | |
Batožinový priestor | dm3 | 389 (VDA) | |
Najvyššia rýchlosť | km/h | 150 | 160 |
Zrýchlenie 0-100 km/h | s | 10 | 7,4 |
Kombinovaná spotreba | kWh/100 km | 15,8 | 16,1 |
Cena | € | 34 000 | 38 800 |
Inzercia
E Tech, Elektro, Elektromobil, Mégane, Nabíjanie, Prvá Jazda, Prvá Recenzia, Recenzia, Renault, Renault Mégane, Spotreba, Test

David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.