Škoda Karoq za 42-tisíc eur? Vo verzii 2.0 TSI Sportline je riadny úlet (TEST)
V prípade, ak túžite po športovom SUV od Škody a chcete tankovať benzín, máte iba jednu možnosť: Škoda Karoq 2,0 TSI 4 x 4 Sportline.
Vydané Text: Erik Stríž




**Výkon** 140 kW (190 k) pri 4 200 – 6 000 ot./min.
**Krútiaci moment** 320 Nm pri 1 500 – 4 100 ot./min.
**Pohon a podvozok**: 7-st. dvojspojková automatická prevodovka, akt. pohon všetkých kolies, vpredu zavesenie typu McPherson, vzadu nezávislé viacprvkové zavesenie.
**Brzdy** kotúčové, vpredu aj vzadu, vpredu s vnútorným chladením.
**Pneu** 225/45 R19.
**Batožinový priestor** 479/588/1 605 dm3
**Rozmery**: 4 328 × 1 841 × 1 626 mm, rázvor 2 630 mm
**pohotovostná/celková hmotnosť** 1 565/2 1114 kg,
**objem nádrže** 55 l
**Najvyššia rýchlosť** 211 km/h
**Zrýchlenie** 0 – 100 km/h 7,0 s
**Spotreba** 8,7/6,0/7,0 l/100 km
**Emisie CO2** 158 g/km
**Cena/testované auto** 32 860 €/ 42 265 €
**Konkurenti**: SEAT Ateca, Hyundai Tucson, Ford Kuga
Inzercia

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk