Odporúčané
Batérie sú nová ropa. A ak sa Európa nezobudí, Čína ovládne elektromobily
Európsky šéf Stellantisu varuje, že bez podpory batériového priemyslu sa Európa stane závislou od Číny. Rok 2035 a zákaz spaľovacích motorov môžu ohroziť celé odvetvie.
Ako sa skutočne počíta cena paliva? Prečo platíme viac než Američania?
Palivo nie je len tovar – je to základná komodita, ktorá sa dotýka každého aspektu života. Keď stúpne cena benzínu či nafty, zdražie doprava, logistika a v konečnom dôsledku aj potraviny či služby.
Jediná automobilka má problém s emisiami. Máte jej auto?
Výrobca áut potrebuje vyriešiť problém s emisiami, na stole už je konkrétna možnosť, o ktorej informujú viaceré médiá.
FOTO: Takto vyzerá nový Renault Clio! Pozrite si fotografie ešte pred oficiálnou premiérou
Renault Clio VI 2026 prichádza s odvážnym dizajnom Alpine Spirit a plne hybridným pohonom. Únik fotografií odhaľuje technológie, športový charakter aj moderné inovácie.
Zákaz šoférovania: Pre každého má platiť iný vek, rozhodne počítač
Kedy ste ešte spôsobilý na šoférovanie? Nová technológia úplne sama určí zákaz šoférovania a nepotrebuje k tomu zapojenie žiadneho človeka.
Nová lehota STK: Kontroly spoja s povinnosťou, ktorú mnohí ignorujú
Chystá sa novinka na technických kontrolách. Klasická dvojročná lehota STK sa rozšíri o nové ultimátum pre všetkých vodičov.
Bratislavské mosty dostali nové mostné závery. Dosiahli tak dve zmeny
Od konca júna ovplyvnili významné bratislavské mosty stavebné práce. Na jednom z nich boli práce ukončené pred niekoľkými dňami a druhý most je v súčasnosti už taktiež bez obmedzení.
Aká hrozí pokuta za prekročenie rýchlosti o 30 km/h? Existuje prísny vzorec
Závisí od mnohých faktorov, no pokuta za prekročenie rýchlosti dokáže byť veľmi vysoká, ak si nedáte pozor.
Hrozí veľká úprava cien ropy: Ako sa zmenia ceny palív?
Na ceny palív pre slovenských motoristov budú mať vplyv viaceré faktory, ktoré zostávajú neisté. Zaujímavé bude sledovať predovšetkým reakciu ropných štátov.
Ako dlho vydržia pneumatiky lietadla? Pri pristátí musí zvládnuť viac než 250 km/h
Pneumatiky lietadla zvládnu nepredstaviteľné extrémy, no vydržia len pár stoviek pristátí. Kľúčom k bezpečnosti je dusík a tlak 15,8 baru.