Odporúčané
Plat ako z iného sveta: Koľko zarobí nový šéf Stellantisu?
Antonio Filosa môže v pozícii šéfa Stellantisu zarobiť až 23 miliónov dolárov ročne (viac ako 20 miliónov eur). Pridá sa aj súkromné lietadlo a osobná ochranka.
Zmena poplatkov za staré autá: Zacvakáte 500€, ak nestihnete
Štát odklepol úpravu poplatkov za staré autá. Poponáhľajte sa, aby ste ju stihli využiť, kým bude neskoro a budete platiť 500 eur.
Pozor na tieto modely: Neúspešnosť na STK po 200 000 km je alarmujúca
Štatistiky UTAC ukazujú, ktoré staršie modely najčastejšie pohoria na STK a ktoré si držia spoľahlivosť aj po najazdení 200 000 km.
Ceny áut rastú rýchlejšie ako platy, za päť rokov o 40 %. Kto na ne má?!
Priemerná cena nových áut sa v Nemecku od roku 2019 zvýšila o 40 %, no predaje klesli. Štúdia JATO ukazuje, ako sa zmenila dostupnosť áut a prečo niektoré značky napriek kríze rastú.
Jeden elektromobil znečisťuje životné prostredie rovnako ako tri hybridy, Toyoda varuje
Toyota trvá na tom, že len elektrina nestačí. Hybridy podľa nej produkujú menej CO₂ a sú realistickejším riešením. Tu je dôvod, prečo tomu verí.
TEST BMW M135: Aj keď už to nie je zadokolka, stále má čo povedať. Ale nie bez výčitiek
BMW M135 xDrive ukazuje, že aj kompaktný hatchback môže ponúknuť poriadny výkon, dobrý pocit z jazdy a dizajn s charakterom. Má ale zopár svojich múch.
Nový motor od Dacie zvládne 1 450 km – prekvapenie je v tom, čo ho poháňa
Dacia Bigster ponúka zaujímavé riešenie: trojvalec, ktorý jazdí na dve palivá a podporuje ho mikrohybrid. Výsledkom je dojazd 1 450 km.
Nový asistenčný systém natvrdo obmedzuje rýchlosť auta. Je povinný, zmiatol Slovákov
V Európskej únii platí povinnosť pre nové vozidlá, ktorú mnohí nepoznajú. Nový asistenčný systém vie narobiť problémy, ale zároveň dokáže byť aj užitočný.
Zákaz starších áut u susedov: Pokuta 115 eur pre tieto motory
Vodiči čelia hrozbe tvrdých postihov, ak porušia zákaz starších áut. Týka sa to vybraných emisných noriem a stále obľúbených pohonov.
Rebríček spoľahlivosti podľa opráv: Tieto autá navštevovali servis v roku 2024 najčastejšie
Pozrite si, ktoré automobilky museli v roku 2024 najčastejšie opravovať svoje vozidlá podľa štatistík NHTSA. Sú medzi nimi aj stálice spoľahlivosti.