Zákazníci značky CUPRA budú elitou: spúšťa vlastné metaverzum MetaHype a chce revolúciu v motošporte
Automobilka si dobre uvedomuje, že ľudia považujú elektromobily za nudné, preto chce ponúknuť podstatne viac.
Vydané Text: Erik Stríž


Vodič výkonnostného automobilu s headsetom virtuálnej reality na očiach - aj takto si CUPRA predstavuje revolúciu v motoršporte.


CEO značky CUPRA Wayne Griffiths počas prezentácie CUPRA X 2

V rámci metaverza MetaHype bude CUPRA využívať aj tokeny NFT. Čo to presne bude znamenať, zatiaľ nevieme - zrejme pôjde o vstupenky do lukratívneho virtuálneho sveta zákazníkov značky.

Virtuálne prostredie metaverzia MetaHype je v podstate ostrov s vyznačenými lokalitami
Inzercia
Cupra, Cupra Tavascan, Cupra X 2, Meta, Metahype, Metaversum, Metaverzum, Nft, Novy Model, Str, Tlačová Konferencia, Wayne Griffiths

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk