Najsilnejšie reklamy na bezpečnosť na cestách, aké kedy nakrútili. Poukázali na to, že všetci robíme chyby
Žiadna krv ani brutálne scény tu nie sú, napriek tomu sú reklamy silnejšie ako tie české „Nemyslíš – zaplatíš“.
Vydané Text: Erik Stríž

Inzercia
Bezpečnosť, Bezpečnosť Na Cestách, Chyby, Dont Look Back, Dopravná Nehoda, Írsko, Kampaň, Mistakes, Nehoda, Nový Zéland, Reklama, Road Safety Authority, Str, Video

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk