Škoda Enyaq dostane brata. A bude to veľký fešák!

Aj vám je smutno za emóciami nabitou štúdiou Škoda Vision iV? Tak potom vás poteší informácia, že sa stane realitou.
Vydané  Text: 
Škoda stavia pre Európu autá podľa overenej konceptu, kedy je mimoriadne dôležitá praktickosť a priestrannosť kabíny. A taká je aj prvá verzia elektromobilu Enyaq. More miesta pre cestujúcich aj batožinu. To je to, čo značku zdobí naprieč celou modelovou ponukou. Prvé zmienky o elektromobile značky Škoda však mali o poznanie emotívnejšiu chuť. Nájde sa niekto, komu sa štúdia Škoda Vision iV nepáčia?
Pozitívna odozva teda posmelila automobilku v plánoch, aby dostal rodinný Enyaq súrodenca. Fotky z testovania maskovanej druhej verzie so splývajúcou zadnou časťou karosérie napovedajú, že sa toto emotívne ladené kupé SUV dočká sériovej výroby.
**Dostane bezrámové okná?** V sústave pohonu veľké zmeny očakávať nemožno, hoci ešte výkonnejšia verzia než tie, ktoré automobilka ohlásila pre štandardný Enyaq, by asi neprekvapila. Tvar zadnej časti karosérie napovedá, že o niečo skromnejší priestor budú mať zadný cestujúci nad hlavou, na nohy ho však bude aj naďalej luxusne veľa. Objem batožinového priestoru v štandardnej konfigurácii by mal zostať zachovaný. Hlavnou otázkou tak zostáva to, či druhá karosárska verzia modelu Enyaq dostane to, čo autám so športovým strihom karosérie náramne pristane. A to sú nepochybne bezrámové okná dverí. Fotky z testovania naznačujú, že by to nemusel byť nesplniteľný sen.








Pokračujte na ďalší príspevok »



Dopravná poradňa

Môžem sa otočiť v takejto križovatke, keď sú smery rozdelené ostrovčekom? Dopravné predpisy o otáčaní sa v križovatke

  • V niektorých križovatkách sa otáčať môžete, v iných zasa nie. Záleží aj na dopravných značkách, hoci explicitne nemusí byť otáčanie dovolené.

     Pripravili sme prehľadný súhrn aktuálnych pravidiel, ktoré sa týkajú otáčania sa v križovatke.