Kia má nového prezidenta pre Európu, povedie značku k elektromobilite
Kia Motors Europe (KME) oznámila, že Won-Jeong Jeong bol vymenovaný za prezidenta spoločnosti KME a bude dohliadať na európske fungovanie značky.
Vydané Text: Erik Stríž
Kia Motors Europe (KME) oznámila, že Won-Jeong Jeong bol vymenovaný za prezidenta spoločnosti KME a bude dohliadať na európske fungovanie značky. Vo svojej novej úlohe bude Jeong dohliadať na zavedenie novej identity značky Kia v Európe, prostredníctvom, ktorej chce spoločnosť Kia zlepšiť vnímanie značky ako lídra v elektrifikácii, najmä medzi spotrebiteľmi nazývanými Mileniáli a Generácia Z. Toto predstavuje kľúčový princíp „Plánu S“, strednodobej až dlhodobej stratégie spoločnosti zameranej na vytvorenie vedúceho postavenia v budúcom automobilovom priemysle. S bohatými skúsenosťami v automobilovom priemysle, ako aj s odbornými znalosťami zo zámorských prevádzok spoločnosti Kia je Jeong ideálny kandidát na to, aby viedol prechod spoločnosti smerom k EV vozidlám a riešeniam mobility. Won-Jeong Jeong povedal: „Firemná a produktová identita spoločnosti Kia sa vylepšuje, aby sme prekonali očakávania našich cieľových zákazníkov. Európsky trh zohráva dôležitú úlohu v celosvetovom úsilí značky o popularizáciu elektrifikácie, služieb mobility, konektivity a autonómnosti. Som nadšený, že s tímom môžem na tomto pokroku pracovať.“ Pred pôsobením vo funkcii prezidenta spoločnosti KME Jeong prešiel celým radom vedúcich funkcií. Svoju kariéru začal v spoločnosti Hyundai Motor Group v roku 1992 a naposledy pôsobil ako viceprezident pre globálne obchodné plánovanie v Kórei a predtým ako prezident spoločnosti Kia Motors Russia. Jeong tiež významne prispel k rastu európskych predajov spoločnosti Kia v posledných rokoch, keď pôsobil v spoločnostiach Kia Motors UK a Kia Motors Europe. ### O strednodobej až dlhodobej stratégii spoločnosti Kia “Plán S” „Plán S“, stratégia spoločnosti Kia, načrtáva „zmenu“ spoločnosti od podnikového systému zameraného na vozidlá so spaľovacím motorom na systém zameraný na elektrické vozidlá a riešenie mobility. Do konca roku 2025 plánuje spoločnosť ponúknuť kompletnú paletu 11 elektrických vozidiel s batériou. Týmito modelmi chce spoločnosť Kia dosiahnuť 6,6% podiel na svetovom trhu s elektrickou energiou (okrem Číny) a zároveň dosiahnuť 25% podiel na predaji z ekologických automobilov.
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
Inzercia