Online showroom pre modely Toyota je spustený

V záujme ochrany zdravia a pre komfort zákazníkov spúšťa spoločnosť Toyota Central Europe – Slovakia projekt bezkontaktného predajného procesu s názvom Toyota Online Showroom. Vďaka nemu je možné kúpiť si nové auto od miestneho predajcu aj bez vychádzania z domu.
Vydané  Text: 
Toyota Central Europe – Slovakia zavádza projekt bezkontaktného predaja s názvom Toyota Online Showroom. Nová forma predaja nevyžaduje bezprostredný kontakt medzi zákazníkom a predajcom v showroome a minimalizuje riziko infekcie koronavírusom. Stačí kliknúť na príslušné tlačidlo na webovej stránke predajcu alebo na stránke toyota.sk. S predajcom môže zákazník viesť rozhovor prostredníctvom videokonferencie. Na spojenie postačí obyčajný počítač s webkamerou, smartfón, alebo tablet s pripojením na internet. Predajca showroomu na žiadosť klienta dohodne dátum virtuálneho stretnutia. Počas neho vozidlo odprezentuje a spolu z ponuky vyberá napr. farbu karosérie a interiéru, verziu vybavenia, dizajn kolies, dodatočné doplnky, alebo aj možnosť financovania. To všetko vďaka funkciám videoprezentácie vozidiel, dostupných v showroome a zdieľaniu dokumentov pripravených predajcom. Vyplnená kúpnopredajná zmluva je zákazníkovi zaslaná kuriérom a auto je odovzdané dohodnutým spôsobom za dodržania aktuálne platných predpisov. Všetko bez toho, aby zákazník navštívil predajné miesto. „Našim cieľom bolo vytvoriť pre zákazníkov maximálne jednoduchú formu nákupu nového automobilu v súlade s rešpektovaním nariadenia vlády a všetkých bezpečnostných opatrení. Osobne si myslím, že takáto inovatívna služba bude v budúcnosti, aj po skončení vírusovej epidémie, naďalej využívaná ako dodatočné riešenie pre pohodlie zákazníkov,” dodáva Milan Kočka, riaditeľ spoločnosti Toyota Central Europe – Slovakia. V prípade online showroomu teda stačí, ak záujemca o kúpu vozidla vyplní webový formulár na stránke toyota.sk. Následne po odoslaní formulára ho bude kontaktovať predajca, s ktorým sa dohodnú na preferovanej aplikácii, dohodnú si dátum a čas prezentácie. Predajca sa v dohodnutý čas spojí so zákazníkom a prostredníctvom kamery mu produkt priblíži a odprezentuje, rovnako tak zodpovie na všetky jeho otázky.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



LÁSKA NA PRVÝ AJ DRUHÝ POHĽAD

Ideálne vyváženie hodnoty a ceny / Dlhodobý test Kia Ceed 1.5 T-GDi 6MT Sport

  • Neverte im, keď tvrdia, že potrebujete prémiové auto, aby ste si splnili sny. Každému záleží na cene, nenechajte sa preto zahanbiť tým, že cielene hľadáte nové auto s najlepším balansom ceny, hodnoty, techniky a estetiky.

     Kia Ceed je stálicou, ktorá je overená, obľúbená a vytrvalo na poprednej pozícii, pokiaľ ide o ponúkanú výbavu vzhľadom na cenu - dokonca aj v stupni výbavy s názvom Sport. Foto: Juraj Hrivnák
  • Výpadok Slovensko.sk

    Portál Slovensko.sk má problém, elektronicky so štátom cez Chrome a Edge nevybavíte nič. Návod, ako to obísť

  • Kto chcel využiť týždeň so sviatkom na to, aby si vybavil záležitosti, ktoré od neho vyžaduje štát, má smolu. Portál Slovensko.sk naďalej trápia výpadky pre najčastejšie používané prehliadače internetu.

     Riešenie spočíva v nainštalovaní alternatívnych prehliadačov Opera alebo Firefox. 
  • Slovensko

    Vyvlastňovanie je štandardný inštitút, ktorý spomína aj ústava, tvrdí rezort dopravy pri zákone o strategických investíciách

  • V priebehu apríla rezort dopravy vykonal kroky, ktoré povedú k rýchlejšej a bezpečnejšej preprave nielen na východe Slovenska.

     Parlament schválil zákon o strategických investíciách a na rozvoj verejnej dopravy v regiónoch sa vyčlenilo 350 miliónov eur. Sporným miestom má byť ľahšie dostupné vyvlastňovanie.