Honda vydala vlastnú hru a ľudia sa sťažujú, že je príliš návyková. Tak sme ju vyskúšali aj my
Dobrý marketingový trik a spôsob, akým zabiť čas, ktorý by ste inak strávili niečím užitočným – teda ako hranie akejkoľvek inej hry.
Vydané Text: Erik Stríž

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk