Tesla Cybertruck: Úplné zlyhanie alebo majstrovský marketing? Jedno aj druhé.
Oficiálna prezentácia Muskovho Cybertrucku dopadla fiaskom, ale nakoniec sa to ukázalo ako skvelý marketing. Novú Teslu si objednali stovky tisíc ľudí.
Vydané Text: Erik Stríž


Nevydarená prezentácia odolnosti skla od Tesly možno nakoniec vôbec nebola náhodná a nechcená.
Franz throws steel ball at Cybertruck window right before launch. Guess we have some improvements to make before production haha. pic.twitter.com/eB0o4tlPoz
— Elon Musk (@elonmusk) November 23, 2019
Cybertruck pulls F-150 uphill pic.twitter.com/OfaqUkrDI3
— Elon Musk (@elonmusk) November 24, 2019

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk