Ešte stále váhate nad zabezpečením svojho auta? Zlodeji odídu s vaším vozidlom už za 4 sekundy!

Máte pocit, že vďaka GPS lokalizácii je vaše auto zabezpečené? Omyl. Monitorované a zabezpečené vozidlo sú totiž dva rozdielne pojmy.
Vydané  Text: 

### Zlodejom na krádež vášho auta stačia 4 sekundy Pomocou najnovšej metódy krádeže je zlodej za 4 sekundy schopný vaše auto otvoriť, naštartovať a odísť s ním. Čo na to stačí? Obyčajný zosilňovač. Pomocou tohto elektronického zariadenia zlodej diaľkovo zachytí signál z kľúča majiteľa vozidla, a tak otvoriť auto, naštartovať a odísť s ním je pre neho už hračkou. Tento signál vie páchateľ zachytiť do vzdialenosti až 500 metrov od vozidla. Nepomôže vám ani to, že máte v aute namontované sledovacie zariadenie. Zlodeji totiž vedia toto spojenie pomocou rušičiek veľmi jednoducho prerušiť. Ako poslednú polohu vozidla budete teda vidieť tú, kde ste svoje auto odparkovali naposledy, aj keď tam už dávno nie je. Čo sa však stane, ak sa zlodej pokúsi ukradnúť auto zabezpečené VAM systémom? Zlodeji dvere auta otvoria, to je pravda. Ale naštartovať ho? Nemožné. Že neveríte? Pozrite sa na to sami! ### Čo je vlastne zabezpečovací systém VAM R1? Ide o spoľahlivé elektromechanické zabezpečovacie zariadenie áut. VAM systém odolá každej technike zlodejov, aj tej 4-sekundovej. Nebude možné: * použiť rušičky GPS/GSM/GPRS signálu, * vymeniť riadiacu jednotku motora či palubnú dosku, * vymeniť spínaciu skrinku, * použiť duplikát kľúča, * použiť čítačku kódov či diaľkových ovládaní.
### Ako je možné, že s VAM systémom je auto neukradnuteľné? Celá technológia je založená na princípoch kombinatoriky: VAM systém sa vždy montuje tak, aby v každom aute boli zabezpečené iné časti a na iných miestach. Dokonca aj dva totožné modely áut sú zabezpečené rozdielne. Práve jeho unikátny spôsob namontovania v každom vozidle ho robí pre zlodejov neprekonateľným. Potvrdzujú to aj štatistiky: áut so zabezpečovacím systémom VAM sa zlodeji už pokúsili ukradnúť viac ako 500, nepodarilo sa im to však ani v jedinom prípade.
### Montáž VAM systému po celom Slovensku Montáž VAM systému vám spravia technici na pobočkách v Bratislave, Kalnej nad Hronom, Nitre a Lemešanoch na východe Slovenska. Ak to do týchto miest však máte ďaleko, technici montáž vedia vykonať aj priamo u vás doma. Ochráňte vaše auto pred zlodejmi, ktorým na krádež auta stačia len 4 sekundy! Viac o neprekonateľnom zabezpečovacom systéme VAM si prečítajte na: [www.autoalarm-vamos.sk](http://bit.ly/2Oj28UX)




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.