Myslím si, že históriu tohto modelu nemusím zdĺhavo rozoberať. Supra je legendou, na ktorú čakáme už 15 rokov. Potešila nás aj správa, že na vývoji spolupracuje Toyota aj s automobilkou BMW, takže v budúcnosti môžeme očakávať nejaký derivát s podobnou technikou.
Supra má meno a históriu s rodokmeňom. Je to auto, ktoré by chcel mať na parkovisku azda každý motorista. Vyskytli sa tu ale problémy, ohrozujúce úspech novej generácie. Ten prvý sa týka motorov. **Podľa najnovších správ bude základná Supra k dispozícii len so štvorvalcovým motorom.** Za poctivý šesťvalec si majitelia budú musieť priplatiť, no ani ten sa nevyhne elektrifikácii. Toyota ho chce skombinovať s elektrickým pohonom.
Druhý problém sa skrýva v prevodovke. **Toyota chce novú Supru predávať výhradne s automatickou prevodovkou**, čo sa rozhodne nebude páčiť každému. Áno, automat je lepší ako človek, a to v mnohých ohľadoch. Šoférske auto by však malo byť o ovládateľnosti a dokonalom spojení medzi vodičom a strojom, čo je možné dosiahnuť len prostredníctvom manuálnej prevodovky.

Všetky tieto informácie zaklincuje fakt, že derivát od BMW manuál s najväčšou pravdepodobnosťou dostane. To môže Supru odsunúť na vedľajšiu koľaj, čo by bola škoda. **Teší nás aspoň to, že tieto informácie unikli neoficiálne a neboli potvrdené ani jednou automobilkou.**