Medzi svojimi: Nový Volkswagen California spája dobrodruhov po celom Slovensku
Cieľová skupina modelu California nie je typické mestské publikum, ktoré oslovia bilbordy či citylighty. Sú to cestovatelia, turisti, kemperi a objavitelia, ktorí väčšinu voľného času trávia v prírode. Ľudia, ktorých je ťažké zastihnúť inde než v horách, pri jazerách či v kempoch. Preto sme hľadali spôsob, ako sa priblížiť práve im. V prostredí, kde sa cítia najlepšie. Medzi svojimi.
Pamätné knihy plné zážitkov
Z tohto poznania sa zrodil netradičný formát v podobe turistických pamätných kníh. Na ikonických miestach Slovenska – v Bojnickom zámku, v kempe na Liptove a na Chate pri Zelenom plese – pribudli špeciálne zošity s ilustráciami od výtvarníčky Karolíny Uherčíkovej. Každý turista do nich mohol zapísať svoje dojmy a spomienky, pričom jednotlivé strany obsahovali aj predkreslené motívy modelu California. Tak vznikol priestor, kde sa značka Volkswagen Úžitkové vozidlá prirodzene prepojila s komunitou cestovateľov.
Overené najpovolanejšími
Úspech kampane prekonal očakávania. Len počas štyroch týždňov sa v pamätných knihách objavilo viac než 2 250 podpisov, odkazov a kresieb. A medzi nimi sa objavili aj milé slová samotných turistov:
„Nádherné miesto, určite sa vrátime!“
„Parádny výlet s rodinou – nezabudnuteľné!“
„Skvelé dobrodružstvo, ďakujeme za zážitky.“
„Wooow! Najkrajší deň tohto leta.“
Každý z týchto zápiskov bol osobným odtlačkom skutočného cestovateľa, ktorý sa symbolicky prihlásil k odkazu, že najlepšie výlety sú s Californiou. Tieto autentické zápisky sa následne stali základom pre vizuály projektu. Každý rukopis a každá poznámka tak posilňovali dojem, že nová California je automobil overený tými najpovolanejšími, a to skutočnými turistami a dobrodruhmi.
Nová California je doma všade
Projekt „Medzi svojimi“ ukazuje, že nový Volkswagen California je doma všade tam, kde ľudia hľadajú slobodu a zážitky. Vo Vysokých Tatrách, ale aj v Nízkych Tatrách na Liptove. Je to pocta skutočným dobrodruhom a cestovateľom, ktorí vytvorili komunitu okolo nášho ikonického obytného modelu. Zároveň však ide o dôkaz, že ak značku priblížite ľuďom priamo v ich prirodzenom prostredí, dokáže si nájsť svoje miesto autenticky, bez nátlaku a s úprimným zážitkom.
Autá ma sprevádzajú už od detstva – začalo to otcovou garážou a pokračovalo cez testy, rozhovory a nekonečné hodiny strávené za volantom (aj klávesnicou). Dnes som šéfredaktorkou portálu Autoviny.sk a stále si myslím, že najlepší zvuk je ten, ktorý ide spod kapoty. Aj články by mali byť dobré ako niektoré autá – musia mať tempo, rytmus, pointu… a ak zanechajú stopu, o to lepšie. A hoci mám slabosť pre poriadny osemvalec, viem sa nadchnúť aj pre elektromobil. Ale musí byť naozaj dobrý!














