Volkswagen už testuje svoje nové SUV T-Cross

VIDEO | Rok od predstavenia kompaktného SUV s názvom T-Roc Volkswagen na motoristickom okruhu testuje pripravovaný T-Cross.
Vydané  Text: 

Keď sa na ženevskom autosalóne v roku 2016 predviedol koncept T-Cross Breeze, vzbudil pozornosť, ale nedávali sme mu šance na sériovú výrobu. Tú mu nedávame ani dnes, predsa kombinácia malého SUV a kabrioletu vyzerá pekne, ale nebola by praktická a zrejme ani predajná. Názov si však koncept s najväčšou pravdepodobnosťou ponechá a čoskoro sa spoznáme s T-Crossom. Nový člen rodiny esúvečiek od značky Volkswagen bude nafúknutým Polom a v hierarchii modelov pod aktuálne vychyteným T-Rocom. Subkompaktné SUV bude stáť na základoch malého hatchbacku Polo, s najväčšou pravdepodobnosťou od neho preberie viac kľúčových dizajnových prvkov, ale ostane verné aj novej modelovej sérii T. V portfóliu automobilky malé SUV nahradí nie celkom populárne CrossPolo z roku 2010 a bude vôbec najmenším SUV výrobcu. Dnes je ním práve spomínaný T-Roc. Zaujímavosťou je, že na základoch T-Crossu sa pravdepodobne postaví aj Audi Q1. Volkswagen T-Cross by sa v predaji mohol objaviť s predným pohonom a tiež pohonom všetkých kolies, motory budú kombinované s manuálnou aj automatickou prevodovkou. Očakáva sa, že pohonné jednotky budú zdieľané s aktuálnym Polom. Novinka by mohla konkurovať automobilom ako Hyundai Kona, Honda HR-V či KIA Stonic. Značka Volkswagen sa prebíja na piedestál kráša esúvečiek: okrem už spomínaného T-Rocu ponúka aj TIguan, 7-miestny Tiguan Allspace, úplne nový Touareg a obrovský Amarok.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.