Výber z aktuálneho čísla: Citroën C3 1.2 PureTech je rodený zabávač!

Citroën C3 sme vyskúšali s 1,2-litrovým trojvalcom PureTech s automatickou prevodovkou vo výbave S&S SHINE. Táto kombinácia vie byť vskutku výborným základom na zábavu za volantom.
Vydané  Text: 

C3 má v hľadáčiku najmä mladšie ročníky, ale napriek odvážnemu dizajnu si ju vieme celkom dobre predstaviť v rukách otca rodiny a majiteľa niekoľkých firiem. Airbumps na dverách síce môžu pôsobiť otázne, avšak v čiernom laku karosérie zanikajú a nerušia celkový dojem. Do kariet „Cé trojky“ hrá niekoľko es: kvalitne vyhotovený interiér, výborné reakcie motora, 36 farebných kombinácií karosérie a vskutku dobrá cena. Predáva sa za menej ako magických 9-tisíc eur, v nami testovanej výbave hodnota dosahovala 16 990 eur. Stále dobre. Dizajn Citroënu C3 je trúfalý a dokonale nápadný. Vyzerá ako koncept, nie ako produkčná verzia auta. Púta pohľady okoloidúcich napriek tomu, že spolu s C4 sú už nejaký čas súčasťou našich ciest. Hodnotiť pozitíva a negatíva dizajnu ponecháme na každom jednotlivcovi, my oceňujeme kompaktné vyhotovenie karosérie, dobré nájazdové uhly vpredu aj vzadu a očividne dobrú aerodynamiku: veď ani pri 130 km/h do interiéru nevniká toľko hluku, ako sme pred testom očakávali. Našu skúsenosť s Citroënom C3 sme sprostredkovali v aktuálnom vydaní magazínu auto motor a šport 11/2017, ktorý je práve v predaji za nezmenenú cenu!
auto motor a šport 11/2017




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.