Modellista „jemne doladil“ Lexus LC: Len za kolesá chce 9 600 eur!

Športový charakter a futuristický štýl modelu Lexus LC priťahujú odborníkov na tuning a nadšencov úprav automobilov. Príkladom je dielňa Modellista, ktorá ponúka nové diely pre LC vo variantoch kupé a kabriolet.
Vydané  Text: 

Špecialisti sa tentoraz zamerali na jemné doladenie Lexusu LC. V ich podaní je vozidlo vybavené menším predným spojlerom, prahovými lištami a zadným difúzorom so štymi koncovkami výfuku v tvare diamantu. Celok dopĺňajú 21-palcové kované ráfiky so štíhlymi lúčmi v tvare polmesiaca. Kvôli asymetickému vzoru bolo každé zo štyroch kolies navrhnuté samostatne. Prvky balíka určeného pre športový Lexus aj ráfiky dostali lesklý chrómový povrch. Tieto úpravy je možné zrealizovať pri verzii Lexusu LC s pevnou strechou, ale tiež pri kabriolete LC Convertible. Cena kompletnej sady sa začína od sumy 1,8 milióna jenov (približne 14 600 €). Samotná kompletná sada kolies s pneumatikami Michelin Pilot Super Sport stojí vyše 1,2 milióna jenov, čiže okolo 9 600 €. ### Model skvelý na tuning Dielňa Modellista je jednou z mnohých tuningových dielní, ktoré navrhujú úpravy vlajkovej lode grand toureru Lexus. Tuningový balík k modelom LC a LC Convertible pripravila aj spoločnosť TRD Japan. V jej ponuke sa vyníma najmä veľké zadné krídlo a kryt, ktorý znižuje pôsobenie vetra počas jazdy – prvky boli vytvorené špeciálne pre verziu so skladacou strechou. O tuning Lexusu LC sa postarala aj dielňa Artisan Spirits. Výsledkom je špeciálny rozsiahly balík Label GT, ktorý obashuje široký bodykit a pôsobové krídlo Voltex.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.