Magazín

TOP články týždňa: Dôvod zvyšovania cien v servisoch, lode znečisťujúce prostredie či test Mercedesu Triedy B

Prečo pri výmene skla v servise najazdia aj 30 km?

Každú nedeľu pre vás pripravujem výber článkov, ktoré sme publikovali v uplynulom týždni na webe AUTOVINY.sk. Je to pestrý mix aktualít, tém, testov automobilov a zaujímavostí, ktoré priamo alebo okrajovo súvisia s mobilitou ako takou a autopriemyslom.

Nezabudnite, že okrem webstránky www.autoviny.sk nás nájdete aj na Facebooku Auto Motor a Šport - Slovensko, na YouTube a Instagrame.

Prečítajte si aj:


Test Ford Ecosport 1.5 TDCI: Najlacnejšie SUV od Fordu v najdrahšej verzii

Erik Stríž


Toyota spája sily so Subaru: budú vyrábať autá novej generácie

Najstaršie automobilky sveta (a čo ste o nich nevedeli)

Limuzína Bentley Flying Spur má s motorom TSI výkon ako superšporty

Erik Stríž


VIDEO: Vodič BMW v Bratislave z cesty vytlačil motorkára, ten havaroval hrozným spôsobom

Redakcia


Mercedes-Benz Triedy B dokazuje, že rodinné auto nemusí byť SUV!

Martin Šebesta


VIDEO: Bezpečnosť detí v malých SUV-čkach? Najnovšie crash testy odhalili celú pravdu

Nové BMW radu 3 Touring sa zväčšilo vo všetkých smeroch

Redakcia


V Nórsku explodovala čerpacia stanica s vodíkom, Toyota a Hyundai stiahli z predaja vodíkové modely

Erik Stríž


Crossover KIA XCeed bude v predaji s panelom Supervision. Poznáme detaily!

Redakcia


V Bruseli majú luxusný salónik od Lexusu, patrí medzi najlepšie v Európe, tvrdia boháči

Prevážanie psa v aute počas horúčav má svoje pravidlá, venujte im pozornosť

Redakcia


FOTOGALÉRIA: Pozrite sa do kufra nového 7-miestneho Mercedesu GLB

Erik Stríž


Prečo pri výmene skla v servise najazdia aj 30 kilometrov?

Erik Stríž


O kontroverznej F1 v Kanade s fascinujúcim súbojom Vettela a Hamiltona

Rudo Banecký


Kvíz: Spoznáte naše testovacie autá len podľa interiéru?

Redakcia


Erik Stríž
Erik Stríž je redaktorom magazínu Autoviny.sk a časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. V mediálnej oblasti sa pohybuje od roku 2007, okrem konvenčných auto-moto tém sa venuje aj problematike udržateľnej mobility, technológiám a dizajnu.