Po prečítaní nadpisu by ma určite nejeden fanúšik koncernu najradšej zmlátil starým filtrom pevných častíc, ale je to tak. Koncern Volkswagen sa po sčítaní áut všetkých značiek nakoniec stal najúspešnejším výrobcom automobilov a porazil Toyotu o nejaké drobné, no pri pohľade na jednotlivé krajiny môžeme usúdiť, že najpopulárnejšou voľbou je jednoznačne Toyota. Tá je absolútnym víťazom tejto štatistiky a dôverujú jej ľudia v 49 krajinách sveta.
Koncern jednoznačne ovládol európsky trh a samotný Volkswagen je najpredávanejšou značkou v 14 krajinách. Ford si ešte nejakým zázrakom udržal Veľkú Britániu a aj vďaka nej vládne v 8 krajinách sveta. Spoločnú priečku zdieľajú automobilky Renault a Škoda, ktorým nevedia odolať obyvatelia šiestich krajín. Malým prekvapením je Dacia, pretože sa s piatimi krajinami pomaly doťahuje na materskú automobilku. Pomohol jej hlavne východný trh, ale napríklad aj také Maroko. Fiat dominuje na domácej pôjde, no zanedbateľné nie sú ani štáty ako Turecko, Srbsko, Litva či vzdialená Angola.
