Oplatí sa byť verný? Porovnali sme vernostné programy sietí čerpacích staníc24. apríla 2024 | ERIK STRÍŽ
Nový Opel Grandland oficiálne: Až 700 km dojazd a svietiaca predná maska!25. apríla 2024 | Redakcia (n)
Oplatí sa byť verný? Porovnali sme vernostné programy sietí čerpacích staníc24. apríla 2024 | ERIK STRÍŽ
Štát preplatí autoškolu mladým dospelým. Zistite, či aj vám a stiahnite si žiadosť23. apríla 2024 | ERIK STRÍŽ
Kupujete benzínové auto namiesto elektrického? Vo Francúzsku zaplatíte pokutu23. apríla 2024 | Redakcia (n)
Únia zníži emisie do roku 2040 o 90 percent! Čo to znamená pre dopravu?23. apríla 2024 | Redakcia (n)
Radikálny krok! Susedná krajina prijala kontroverzné riešenie s cieľom zníženia emisií a zlepšenia bezpečnosti22. apríla 2024 | David Hecl
6. augusta 2022 Registračný poplatok na základe výkonu motora označil Sulík v roku 2016 za protiprávnu šikanu, dodnes ho však nezrušili Extrémna byrokracia doteraz bránila Slovákom v masovejšom dovoze áut zo zahraničia. Ak chce Slovensko omladiť vozový park, je načase, aby sa proces dovozu výrazne zjednodušil.