Interview

Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.

  • Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.

     Rozprávali sme sa o nástupe elektromobility, zmene na luxusnú značku, ale aj o tom, či je zmena spotrebiteľského správania dôvodom na zmenu obchodného modelu automobilky. Veľmi jednoznačne sa Jahn vyjadril aj o budúcnosti úžitkových vozidiel pod značkou Škoda.
  • MAZDA AUTOGRAND: Ako sa podniká po 10 a 30 rokoch a ako získať zľavu 8-tisíc pri kúpe nového auta

  • Dnes sa podniká horšie ako pred 30 rokmi a elektromobily nepotrebujú servis. Vytrhnuté z kontextu pôsobia tieto konštatovania kuriózne, po prečítaní celých odpovedí však dobre porozumiete, čo nám ľudia z Mazda Autogrand chceli povedať. Trh sa mení, ale zodpovednosť v podnikaní pretrváva.

     Mazda Autogrand oslavuje 10. výročie a Autogrand ako taký 30. To je dosť dlhý čas na bilancovanie i skúmanie perspektív. Autogrand prevádzkuje predaj a autorizovaný servis vozidiel značiek Mazda a Toyota.
  • Jozef Szoke z Philip Morris: 29 rokov na cestách

  • Jozef Szoke (52) z Košíc je obchodníkom celým svojím srdcom. Je neustále na cestách, za volantom a medzi ľuďmi.

     Vyštudoval síce strojarinu, svoju vysnívanú prácu však našiel v korporátnej spoločnosti na pozícii obchodný zástupca Philip Morris.  Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 12/2023
  • Orlen je najrýchlejšie rastúcou sieťou čerpacích staníc

  • Na Slovensku pribúda čoraz viac čerpacích staníc v červeno-bielych farbách a s charakteristickým logom orla. Prevádzkuje ich medzinárodná skupina ORLEN, ktorá pod Tatry prináša kvalitné palivá so zameraním na komfort zákazníka pri návšteve čerpacej stanice. „Chceme sa stať dvojkou na slovenskom trhu,” hovorí Jan Suchocki, riaditeľ siete ORLEN na Slovensku.