Autopriemysel

Mali by sa dotácie na autá zrušiť, aby sa vyhovelo lízingovkám? Automobilky im už zaručujú odkup, pretože ceny áut klesli

  • Nízke ceny automobilov všetkým nevyhovujú. Výrobcovia ich majú vykupovať späť, aby nezdeformovali vlastný trh, čím sa dostávajú do nebezpečného kolotoča rizík.

     Lízingové spoločnosti požadujú od výrobcov elektromobilov uistenie, že budú spätne odkupovať vozidlá. Bránia sa tak pred rizikami na trhu s ojazdenými autami. 
  • Martin Jahn zo Škoda Auto: Budeme ponúkať spaľovacie autá, kým to bude legislatívne možné; ale racionálne plánovať sa dá iba na dva roky.

  • Otvorený rozhovor odpovedá na viaceré otázky o budúcnosti značky Škoda. Racionálne môžeme odhadovať budúcnosť na dva roky, prekvapuje Jahn v rozhovore pre denník Autoviny.sk.

     Rozprávali sme sa o nástupe elektromobility, zmene na luxusnú značku, ale aj o tom, či je zmena spotrebiteľského správania dôvodom na zmenu obchodného modelu automobilky. Veľmi jednoznačne sa Jahn vyjadril aj o budúcnosti úžitkových vozidiel pod značkou Škoda.
  • Pridrahé autá? Týmto značkám sa darilo skvele, pretože si udržali rozumné ceny. Skupina Renault tento rok predstaví 10 nových áut.

  • Skupina Renault je v súčasnosti tretím najväčším výrobcom automobilov v Európe vďaka trom vzájomne sa dopĺňajúcim značkám: Renault, Dacia a Alpine.

     Dacia Jogger HYBRID 140, ktorá sa predáva od januára 2023, predstavuje viac ako 25 % zákazníckych objednávok vozidiel Jogger. Rok 2024 bude bohatý: skupina uvedenie 10 nových modelov