Mansory Bugatti Veyron

Špecialista na exkluzívne kúsky, Mansory, sa obul do modelu Bugatti Veyron a vdýchol mu kozmický výkon 1109 k.
Vydané  Text: 

Na superlatívami opradenom modeli Veyron už nie je hádam čo vylepšovať. Jeho dynamické parametre pochádzajú akoby z inej galaxie, o luxusnom prevedení interiéru ani nehovoriac. Opačného názoru je ale úpravca exkluzívnych vozidiel Mansory, ktorý je preslávený tuningom áut od značiek ako Aston Martin, Bentley, Ferrari či Rolls-Royce. Mansory Bugatti Veyron bol predstavený na ženevskom autosalóne a dostal pomenovanie Vincero. Ak ste fanúšikomi operného spevu, určite viete, že ide o výrok zo známej opery Turandot od Giacoma Pucciniho a vo voľnom preklade znamená zvíťazím. A bodaj by aj nie, Mansory sa pohral s nasávacím i výfukovým systémom a upravil výkon prepĺňaného šestnásťvalcového motora s objemom viac ako osem litrov zo 736 kW (1 001 k) na 815,5 kW (1 109 k). Maximálny krútiaci moment bol vylepšený na hrozivých 1310 Nm. Exteriérové úpravy neobišli prednú časť, modifikovaný bol predný nárazník, pribudli LED diódy plniace funkciu denných svetiel a z masky sa vytratil nápis Bugatti. Objavilo sa tu ale písmeno V (Vincero). Mansory vyrába skoro všetky hlavné časti auta z ultra ľahkého a extra pevného karbónu. Vylepšovať absolútne luxusný interiér by bolo možno aj zbytočné, ale keď už úpravy, tak aj vo vnútri. Vo vozidle nájdete iba exkluzívne materiály, ambientné osvetlenie a tú najfajnovejšiu kožičku. Mansory Bugatti Veyron 16.4 sa ponúka len v limitovanej edícii a jeho predaj sprostredkováva partner z blízkeho východu -spoločnosť Prestige Cars International z Abu Dhabi.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.