F1: Veľké zmeny vo Force India

Tím Force India prezentoval víziu svojej najbližšej budúcnosti. Najdôležitejším bodom je zmena technického partnera.
Vydané  Text: 

Tím Force India sa oficiálne lúči s dodávateľom motorov Ferrari a v budúcom roku bude spolupracovať s tímom McLaren-Mercedes. Okrem motorov bude súčasťou dodávok technológii pre monopost VJM02 aj prevodovka a systém hybridného pohonu. Tím tak bude stavať len podvozok a karosériu. Force India bude s McLarenom ďalšj spolupracovať v oblasti aerodynamiky. Spolupráca je dohodnutá na 5 rokov. Okrem toho došlo v tíme Force India aj k viacerým personálnym zmenám. Svoje pozície opustili výkonný riaditeľ Colin Kolles, technický šéf Mike Gascoyne a obchodný riaditeľ Patrck Missling.Vedenie tímu zatiaľ prevzal sám Vijay Mallya pričom jeho pravou rukou sa stal Robert Fernley. V oblasti techniky sa novým riaditeľom stal James Key, Mark Smith bude zodpovedný za dizajn. Ďalšie personálne novinky sa očakávajú čoskoro. Text: Martin Ruisl








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.