Lorinser Mercedes SL

Triedy SL sa po jej nedávnom facelifte chopil úpravca Sportservice Lorinser a vylepšil ju o súbor výrazných aerodynamických prvkov.
Vydané  Text: 

Úpravami zovňajšku, ktoré zároveň modifikujú prúdenie vzduchu okolo auta, má Lorinser ambície pripomenúť pôvodný pretekársky charakter auta z čias, keď ešte skratka „SL“ maximálne napĺňala svoj význam „Sport Light“ (športový ľahký). Novým prvkom prednej časti je nárazník a integrovaný nástavec pod ním s troma obrovským otvormi na vstup chladiaceho vzduchu, vyplnené mriežkami v pretekárskom štýle a lištou spojlera visiacou zo stredu. Tej spodná hrana plynulo bez deliacich špár prechádza rovno do bohato dimenzovaných predných lemov blatníkov. Na bokoch pridal Lorinser aj nové prahové nástavce s rozmernými otvormi pred zadnými kolesami. Ich kontúra ladí s líniou dverí, čo vozidlo opticky znižuje a približuje k ceste. Tento vizuálny efekt je navyše podporený aj fyzickým znížením podvozka. Okrem zmenšenia svetlej výšky sa u Lorinsera postarali o zlepšenie jazdných vlastností aj ďalšími spôsobmi. Ak máte k dispozícii kvalitný asfalt, tak môžete oceniť nízkoprofilové obutie na exkluzívnych diskoch RS9, samozrejme širšie oproti pôvodnému (i keď, presný rozmer Lorinser neuvádza). Keď sa presunieme k zadným partiám, upútajú nás tam dva prvky, ktoré výrazne menia decentnú povahu pôvodného dizajnu východiskového SL. Prvým z nich je nárazník a integrovaný spojler pod ním, z ktorého zíva na svet obrovský difúzor so pretekársky štylizovanou výplňou, druhým sú po jeho po stranách do povetria mieriace dva páry okrúhlych koncoviek výfuku. Ak čakáte správy o rozrastaní sa stáda koní pod kapotou, ešte musíte chvíľu vydržať, Lorinser na ňom práve pracuje. Vyšperkovanie exkluzivity a športovosti interiéru rozličnými doplnkami však ponúka už dnes.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.