Desať najdrahších parkovísk sveta

Nápad, že vzhľadom na rastúce ceny palív bude lepšie auto odparkovať, nie je zlý. Ale existujú situácie, keď parkovanie môže byť aspoň tak drahé ako jazdenie.
Vydané  Text: 

Vodiči veru nemajú v poslednom období veľký dôvod k radosti. Zdražujú sa nielen palivá, ale zaparkovanie vozidla môže stáť nemalý peniaz, a to najmä vo veľkomestách tejto planéty. Realitná agentúra Colliers International vypracovala štúdiu, v ktorej porovnala priemerné mesačné nájomné na parkovacie miesto v 150 metropolách. Zaujímavý je fakt, že do prvej desiatky sa dostali až štyri austrálske metropoly. A tu je prehľad Top 10: Najdrahšie parkovanie1.**Londýn (bez započítania metského mýta)**732 eur2.**Sydney**486 eur3.**obchodná štvrť Hongkongu**466 eur4.**centrum Brisbane**371 eur5.**Manhattan (New York)**367 eur6.**Tokio**346 eur7.**centrum Perthu**324 eur8.**Štokholm**319 eur9.**Dublin**318 eur10.**Melbourne**309 eur








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.