Peugeot 308 CC

Peugeot predstavenie svojho nového modelu načasoval ideálne. Nové kupé-kabriolet radu 308 je na svete.
Vydané  Text: 

Model 308 CC je vhodným adeptom na horúce letné dni. Elegantná karoséria prináša konvenčnú techniku, ktorá bola použitá v karosárskych verziách hatchback a kombi. Ide o štvormiestny automobil s pevnou sklápacou strechou, ktorej ovládanie je plne automatické a premena z kupé na kabriolet a naopak by nemala trvať dlhšie ako 20 sekúnd. Štýlová karoséria výrazne neukrátila z batožinového priestoru. V závislosti od polohy strechy by mal model 308 CC poskytnúť 226 litrov (kabriolet) alebo 403 litrov (kupé). Novinkou je vyhrievanie oblasti krku pre cestujúcich na predných sedadlách. Ponuka motorov pozostáva z benzínového 1.6 THP s výkonom 110 kW (150 k) a na výber je aj naftový 2.0 HDi, ktorý dosahuje 103 kW (140 k). Oba agregáty sa kombinujú so šesťstupňovu manuálnou prevodovkou.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.