Kde kolesá v teréne končia začína G 63 AMG 6×6

V Dubaji bola predstavená štúdia Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 (400 kW/544 k, 760 Nm)
Vydané  Text: 
Monštrum od Mercedesu má **šesť poháňaných kolies**, redukciu na jazdu v teréne, **päť uzávierok diferenciálu**, systém priebežnej regulácie tlaku pneumatík a **špeciálny podvozok**. Bravúrne zdoláva aj najvyššie piesočné duny a najstrmšie púštne zrázy, rovnako ako skalnaté povrchy, či vodné prekážky až do hĺbky jedného metra. Na bežnom povrchu pritom, **napriek svojej hmotnosti 3,6 tony, excelentne zrýchľuje**. Poskytuje zároveň **komfortný a luxusný interiér AMG**. Tam, kde bežné terénne vozidlá s kolesami končia, G 63 AMG 6×6 tak vďaka uvedeným vlastnostiam iba začína. G 63 AMG 6×6 pritom zhotovili stavebnicovým spôsobom takmer výlučne z komponentov najnovších sériových modelov triedy G. Napríklad portálové nápravy, ktoré sa tu prvý raz uplatnili v civilnom vozidle, pochádzajú z vojenskej verzie triedy G. Sériovo vyrábané sú i ďalšie komponenty použité pri štúdii: **motor AMG V8 Biturbo Power, automatická prevodovka AMG SPEEDSHIFT PLUS 7G-TRONIC spárovaná s predným hnacím ústrojenstvom z G 63 AMG a zadným dvojitým hnacím ústrojenstvom z armádnej verzie 6×6**. Celok dopĺňa **svieža koncepcia interiéru s modernou prístrojovou doskou**, novými prístrojmi a veľkým, ústredným farebným displejom. Nechýba ložná plocha z prírodného bambusu.








Pokračujte na ďalší príspevok »