Fotogaléria:Auto motor a šport testoval nové BMW 3
Modernizácia prináša drobné technické vylepšenia a havne kvalitnejší interiér.
GT-86, FT-86, FR-S, BRZ… Toľko označení, a predsa ide o jedno a to isté. Po štyroch rokoch sa auto mnohých názvov, u nás známe hlavne ako Toyota GT-86 či Subaru BRZ, dočkalo zaslúženého faceliftu.
Pod kapotou môžeme očakávať dobre známi dvojlitrový atmosférický agregát konzumujúci Natural 95. Technici Toyoty však našli pár koníkov a newtonmetrov nazvyš. Celkový výkon sa zvýšil o 5 koní na 205 koní s krútiacim momentom 211 Nm. Nie je to veľa, no GT-86ka nikdy nebola o vysokom výkone, skôr o ovládateľnosti.
Pre ešte lepší pocit z jazdy došlo k úpravám podvozka. Zmenilo sa naladenie tlmičov, pružín a vyladením si prešlo aj odstupňovanie manuálnej 6-stupňovej prevodovky.
Exteriér doplnila nová grafika predných a zadných svetlometov, prepracovaný nárazník a nové zliatinové disky so „skrútenými“ lúčmi. Tieto úpravy napomohli automobil opticky rozšíriť a zároveň mu dodali agresívnejší vzhľad.
V interiéri Toyota sľubuje použitie hodnotnejších materiálov a lepšie vypracovanie interiéru. Pribudne poťah z Alcantary či prístrojový panel čalúnený velúrom.
Pre ľudí za veľkou mlákou sa okrem vzhľadu a techniky mení aj názov. Minulý rok padlo v Japonsku rozhodnutie skoncovať so značkou Scion a niektoré modely sa budú v USA naďalej predávať s logom Toyoty.