Volkswagen Golf Alltrack-parťák pre Scouta

VW Golf sa dočká novej karosárskej verzie. Zvýšením kombi vznikol poloterénny Golf Alltrack, ktorý dostane rovnaké motory ako Octavia Scout.
Vydané  Text: 

Ponuka Golfov s pohonom všetkých kolies doteraz stála v tieni Octavie Combi – ponúka sa síce kombi aj hatchback, ale iba s motormi 1,6 l TDI (77 kW) a 2,0 l TDI (110 kW). To sa ale zmení s príchodom novej varianty, Golf Alltrack so zvýšeným podvozkom a off-roadovým paketom prináša nové motory. Tie isté, čo si môžete objednať do Octavie Scout. K atraktívnemu dizajnu, ktorý nezaprie inšpiráciu väčším Passatom Alltrack, sa teda pridáva motor 2,0 l TDI s výkonom 135 kW, ktorý bol doteraz dostupný len v Golfe GTD s pohonom predných kolies, resp. ako štvorkolka s DSG v Octavii Scout. Vďaka Alltracku sa v ponuke Golfu tiež vôbec prvýkrát objavuje benzínový motor 1,8 l TSI (132 kW), ktorý má štandardne prevodovku DSG. Golf Alltrack je tretím členom rodiny koncernových „terénnych kombi“, okrem už spomínanej Octavie Scout je podľa rovnakého receptu vytvorený aj [Seat Leon X-Perience](http://www.autoviny.sk/novinky/7786-seat-leon-x-perience-spanielsky-scout). Predávať sa začne v priebehu roka 2015. **5 zaujímavostí:** Golf Alltrack je zvýšený o 20 mm, svetlá výška je teda 158 mm Všetky ponúkané motory spĺňajú emisnú normu Euro 6, v Octavii Scout to zatiaľ platí len pre najsilnejší diesel Dizajnové úpravy s dôrazom na kovovo lesklé doplnky sú rovnaké, ako v Passate Alltrack Terénny Golf môže ťahať príves ťažký až 2000 kg Motor s objemom 1,8 litra sa v Golfe ponúkal naposledy v roku 2003, v GTI 4. generácie








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.