Aktuality

Kia otvorila svoj najlepší showroom, má 1900 m2 a virtuálne 3D expozície

Značka Kia momentálne prechádza významnou úpravu imidžu, ktorý je súčasťou veľkolepej stratégie s názvom „Plan S“ a ktorý obnáša, okrem iného, aj zmenu loga. Nové logo Kia sa už dostáva aj na nové automobily v slovenskom predaji, nájdete také v nových modeloch rodiny Ceed (Ceed hatchback, Ceed Sportwagon, ProCeed), ale aj v takom Stonicu. V krátkom čase očakávame príchod novej novej generácie modelu Sportage a elektromobilu EV6.

Showroom Kia360 sa nachádza v juhokórejskom Soule a v auguste ho automobilka otvorila po tom, čo zapracovala nové expozície súvisiace s novou stratégiou spoločnosti. Pôvodne sa showroom volal BEAT360 a prvýkrát bol otvorený v roku 2017.

Vnútorný priestor je bohatý na mimoriadne expozície, okrem samotných automobilov výrobcu Kia v showroome nájdete množstvo interaktívnych a pohlcujúcich obrazových scén, ktoré majú za úlohu nielen zaujať, ale aj informovať návštevníkov o produktoch automobilky.

Showrooom pozostáva z troch hlavných sekcií, sú nimi zóna značky a dizajnu, zóna elektromobility a používateľská zóna.

Zóna značky a dizajnu v podstate plní úlohu osvety potenciálnych zákazníkov, poukazuje na kľúčové piliere automobilky, oboznamuje s dizajnovou filozofiou a podobne.

Zóna elektromobily je, neprekvapivo, orientovaná na elektromobilu v podaní značky Kia. Momentálne je snaha automobilky o líderstvo v elektromobilite evidentná, jej model Kia EV6 je hlavným pútačom expozície, ale nemenej dôležité sú aj ostatné elektrifikované modely značky. Z pohľadu návštevníka je veľmi atraktívna najmä expozícia EV Ride - ide o hoverboard, na ktorom účastník môže dynamicky prechádza povirtuálnom okruhu z LED obrazoviek, fakticky sa tak má ponoriť do prezentácie elektromobility.

Používateľská zóna Kia je navrhnutá tak, aby poskytovala rôzne informácie súvisiace s jazdou, vrátane prispôsobeného poradenstva pre návštevníkov, ktorí zvažujú kúpu vozidla. Návštevník môže priamo konfigurovať svoje vysnívané vozidlo pomocou digitálneho trojrozmerného konfigurátora a konzultovať svoje preferencie s pracovníkmi značky.

Okrem stálej expozície pritom ponúkne priestor Kia360 aj dočasné výstavy, ktoré budú určené na vytváranie vzťahu so zákazníkmi, či už existujúcimi, tak aj tými budúcimi.

Prečítajte si aj:


Práve teraz: Kia EV6 dostala kompletný slovenský cenník, zverejňujeme ceny všetkých verzií

Redakcia (s)


NOVÁ KIA CEED: Čo sa zmenilo, kedy sa začne vyrábať na Slovensku a za koľko?

ERIK STRÍŽ


Čakanie sa skončilo, toto je nová žilinská Kia Sportage! V čom sa líši od americkej verzie?

ERIK STRÍŽ


Akú značku áut naozaj chcú Slováci? Najrýchlejšie rastúcou je Kia, jej predaje u nás vzrástli o 32 percent!

ERIK STRÍŽ


(2) Mercedes-Benz EQS: Platforma EVA, akumulátor, pohon, energetický a termomanažment
Erik Stríž je motoristický novinár, editor magazínu Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie