Kia spúšťa novú aplikáciu „Voice Assist“ pre informácie o službách

Nová služba „Kia Service“ Google Voice Assistant umožňuje zákazníkom kedykoľvek požiadať o služby pomocou hlasových príkazov alebo cez Facebook Messenger.
Vydané  Text: 

* **Používatelia si môžu vyžiadať pokyny predajcov, ponuky služieb či odpovede na bežné otázky** * **Aplikácia sa aktualizuje centrálne prostredníctvom cloudu a obsahuje vždy aktuálne informácie miestnych predajcov** * **K dispozícii najskôr v Írsku, ďalšie trhy budú nasledovať** Spoločnosť **Kia spustila novú aplikáciu „Kia Service“** Google Voice Assistant, ktorá má umožniť zákazníkom jednoduché a rýchle vyžiadanie služieb. K dispozícii je prostredníctvom služieb Google Voice Assistant a Facebook Messenger a predstavuje jednoduchý a pohodlný spôsob, ako sa môžu noví zákazníci spojiť so spoločnosťou Kia a miestnym oddelením služieb Kia. Nová aplikácia umožňuje zákazníkom kedykoľvek a kdekoľvek požiadať o služby pomocou hlasových príkazov. Stačí, ak na akomkoľvek zariadení s podporou služby Google Assistant vyslovia vetu „**Hej, Google, zavolaj Služby Kia**“. Zákazníci si môžu pomocou aplikácie vyžiadať aj trasu k najbližšiemu predajcovi na základe svojej aktuálnej polohy alebo získať odpoveď na najčastejšie otázky, ako sú napríklad záručné podmienky či servisné intervaly. Všetky miestne údaje aktualizuje centrálne spoločnosť Kia prostredníctvom cloudu, aby mali zákazníci stále k dispozícii najaktuálnejšie informácie o predajcoch. Vďaka aktualizáciám v reálnom čase môžu dostávať aj špeciálne ponuky na základe propagačných akcií, pričom odpovede sa doručujú priamo do mobilného telefónu používateľa. „Naším cieľom je prinášať inovatívne produkty a služby, ktoré potešia našich zákazníkov a umocnia ich prvotriednu zákaznícku skúsenosť so značkou Kia,“ hovorí Jason Jeong, prezident spoločnosti Kia Europe. „Vďaka službe ,Kia Serviceʻ Google Voice Assistant si môžu naši zákazníci odteraz vyžiadať informácie o službách kedykoľvek.“ Spusteniu služby „Kia Service“ Google Voice Assistant predchádzala inovácia značky Kia, ku ktorej došlo začiatkom tohto roka. Je súčasťou **dlhodobej stratégie** spoločnosti Kia s názvom „**Plán S**“, v rámci ktorej si chce Kia vytvoriť vedúce postavenie v automobilovom priemysle budúcnosti. Dôležitou súčasťou tejto stratégie je prioritné postavenie zákazníka a vyvíjanie produktov a služieb, ktoré budú ponúkať inovatívne a užitočné riešenia. Na európske trhy sa má zaviesť koncom roka 2021.

Veľký plán Kie ovládnuť európsky trh s elektromobilitou? Skôr realistické očakávania a ohromné úsilie

Značka Kia iba nedávno informovala o svojej novej stratégii Plán S, teraz ho upresňuje v súvislosti s európskym trhom. Budúcnosť tkvie v elektrifikácii áut, už teraz tvoria elektromobily 6% celkového európskeho predaja.

### Írsko ako pilotný trh Aplikáciu „Kia Service“ Google Voice Assistant vyvinuli spoločnosti Kia Europe a Kia Ireland a v súčasnosti je možné používať ju v Írsku na akomkoľvek zariadení s podporou služby Google Assistant – stačí vysloviť „Hej, Google, zavolaj Služby Kia“. K dispozícii je aj prostredníctvom stránky spoločnosti Kia Ireland na Facebooku. „Sme radi, že na tomto projekte môžeme spolupracovať s našimi kolegami zo spoločnosti Kia Europe a že Írsko je prvou krajinou s takouto inováciou,“ dodáva Adam Fogarty, vedúci projektu v spoločnosti Kia Ireland. „Keď to pridáme do našej existujúcej online ponuky, ktorej súčasťou je napríklad aj náš už úspešný nástroj na objednávanie služieb online, www.KiaService.ie, írski zákazníci budú mať k dispozícii viac možností prístupu k našim službám a môžu si ich vyhľadať podľa toho, kedy budú chcieť a ako budú chcieť.“

Veľký test Kia Sorento 2.2 CRDi Platinum: Všetko, čo potrebujete vedieť

Zvažujete kúpu Kie Sorento? Prečítajte si náš podrobný test konfigurácie 2.2 CRDi Platinum v 7-miestnom vyhotovení.

Inzercia

Advertisement

Inzercia








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.