Nový Tucson dostal výbavu N Line. Kedy príde do predaja?

Hyundai pokračuje v posilňovaní svoje športovej divízie. Verziu N Line dostal aj nový Tucson.
Vydané  Text: 

Športová línia modelov Hyundai zákazníkom automobilky zjavne chutí. Nie je preto prekvapením, že po modeloch i10, i20, celý rad i30 (hatchback, kombi a fastback) a Kona dostal verziu N Line aj nový Hyundai Tucson. Prvé oficiálne fotky prezrádzajú, že športová edícia posunie futuristický dizajn novinky na ešte expresívnejšiu úroveň. Úpravami podľa očakávania prešiel predný aj zadný nárazník, lemy blatníkov, športový dizajn karosérie podčiarkujú dvojfarebné zliatinové disky kolies. O zmenách v kabíne zatiaľ automobilka mlčí, je však veľmi pravdepodobné, že Hyundai použije rovnaký postup ako v prípade iných verzií N Line. Očakávať teda môžeme športový volant, radiacu páku a pedále s logom N, nosným prvkom však celkom určite zostanú športové sedadlá prešívané červenou niťou.
#### Bude aj hybrid N Line? O tom, akú techniku Hyundai Tucson N line dostane, zatiaľ automobilka mlčí. Opäť si teda pri špekuláciách môžeme pomôcť iba tým, ako Hyundai postupoval pri iných modeloch. Športovo ladený Tucson N Line by tak mohol byť na výber s bohatou ponuku klasických motorizácií, chýbať by nemali ani verzie s automatickými prevodovkami a pohonom 4×4. Nezodpovedanou otázkou tak zatiaľ zostáva skôr to, či verziu N Line dostane aj Tucson Hybrid. Isté to nie je, no veľmi pravdepodobné celkom určite. Rastúci záujem o hybridnú techniku totiž naznačuje, že Tucson Hybrid bude patriť medzi najžiadanejšie.
Úplne nový Tucson N Line bude k dispozícii na jar 2021. Ďalšie podrobnosti zverejní Hyundai čoskoro.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.