Rodina modelov Hyundai N vraj dostane ďalšieho člena. Čo by ste povedali na Kona N?

Ešte poriadne neopadlo nadšenie fanúšikov značky z predstavenia modelu Hyundai i20 N a už tu máme správy o tom, že sa opäť niečo chystá…
Vydané  Text: 

Športová divízia Hyundai opäť niečo pečie. A že to nie sú iba plané reči alebo nereálne sny fanúšikov nasvedčuje viacero fotiek, ktoré špióni urobili počas testovania. Je zjavné, že po „klasických“ modeloch i30 N a i20 N automobilka tentokrát siahne do sveta crossoverov. Obrázky naznačujú, že ďalšie ostré N-ko rozšíri ponuku modelového radu Kona. Akú techniku máme očakávať? Siahne po technike väčšieho modelu i30 N alebo uprednostní techniku menšieho modelu i20 N? Pozrime sa na to, aká technika je na výber. ### Hyundai i20 N vs. Hyundai i30 N Hyundai i20 N poháňa preplňovaný benzínový štvorvalec s objemom 1,6 litra, maximálnym výkonom 150 kW (204 k) a najvyšším krútiacim momentom 275 Nm. Motor je skombinovaný so šesťstupňovým manuálom. Hyundai i30 N má k dispozícii podstatne výkonnejšiu techniku. Na pohon slúži preplňovaný benzínový štvorvalec s objemom 2,0 litra, maximálnym výkonom 184 kW (250 k) a najvyšším krútiacim momentom 353 Nm. Okrem štandardnej verzie pre model i30 N Hyundai ponúka aj výkonnejšiu verziu Performance Package (206 kW/280 k, 392 Nm). Tromfom pre voľbu techniky modelu i30 N by mohlo byť aj to, že okrem výbornej klasickej manuálnej prevodovky auto dostalo aj novú vysoko výkonnú osemstupňovú dvojspojkovú prevodovku (N DCT). O tom, po ktorej technike v Hyundai siahli, môžeme zatiaľ iba špekulovať. Priebeh testov a rozsah kamufláže naznačuje, že by sme sa novinky mohli dočkať už čoskoro.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.