Slovenský cenník nového SEAT Ateca: Budete otvárať oči, čo SUV-čko ponúka v základe!

SEAT Ateca v modelovom ročníku 2021 je jedným z najkrajších kompaktných SUV na európskom trhu, o tom nie je potrebné pochybovať. Ale tieto vozidlá majú aj celý rad ďalších vlastností, pre ktoré sa stávajú výbornou kúpou. Pozrite sa s nami na slovenský cenník a to, čo predajcovia ponúkajú už v základnej výbave,
Vydané  Text: 

Slovenský SEAT rozposlal motoristickým médiám informáciu o slovenských cenách novej Atecy s tým, že uviedol [priamy odkaz na konfigurátor](https://konfigurator.seat.sk/cc-sk/sk_SK_SEATN/S/drive/575?GrossNetSwitch=GROSS). Práve z neho sa môžete dozvedieť viac o tom, čo Ateca ponúka a za aké ceny. V prvom rade konfigurátor ponúka možnosť výberu paliva, pohonu a prevodovky. Na výber máte benzínovú alebo naftovú verziu, manuálnu alebo automatickú prevodovku a pohon predných alebo všetkých štyroch kolies. Ak chcete náhon všetkých kolies, ktorý SEAT nazýva 4DRIVE, musíte si vybrať automatickú prevodovku. V základnej konfigurácii môžete mať novú Atecu za 19 990 eur, to s benzínovým motorom 1.0 TSI 85 kW (115 l), manuálnou 6° prevodovkou a pohonom predných kolies. Ak by ste chceli naftový automat s 4DRIVE, zaplatíte 30 700 eur. Zdá sa to byť vysoká suma, ale zodpovedá tomu výbava vozidla.
Varianty výbav sú štyri: * **Reference** od 19 990 eur; * **Style** od 22 170 eur; * **Xperience** od 25 610 eur; * **FR** od 25 710 eur. Základná výbava (Reference) obsahuje aj nasledovné položky výbavy: * predné FULL LED svetlomety; * zadné LED svetlá; * delené a sklápateľné zadné sedadlá; * mechanicky nastaviteľné predné sedadlá; * 16″ zliatinové disky; * rezervné koleso (dojazdové); * kožou potiahnutá radiaca páka; * kožou potiahnutý multifunkčný volant; * Media System PLUS s farebným dotykovým displejom 8,25″, 2x konektory USB-C, 4x repro a príjem DAB; * manuálna klimatizácia; * Asistent rozjazdu do kopca; * Front assist – systém radarového monitorovania okolia pred vozidlom; * eCall – systém núdzového volania; * SEAT CONNECT – Safety & Service + Remote access, služby Safety na 10 rokov + služby Remote access na 1 rok. [GALLERY=30982] Ak by ste sa rozhodli pre špičkovú verziu FR, dostanete ešte aj nasledovné položky výbavy: * ambientné osvetlenie interiéru; * predné LED hmlovky; * zadné LED svetlá s animáciou smeroviek; * 18″ zliatinové disky; * progresívne riadenie; * jazdné režimy SEAT Drive; * čierne strešné lyžiny; * audiosystém s 8 reproduktormi; * Climatronic – 2-zónová automatická klimatizácia; * Bezkľúčový prístup ( Keyeless system ) a štartovanie vozidla tlačidlom „Heartbeat“; * Ochrana blatníkov vo farbe vozidla; * Poťahy sedadiel FR; * Zadný spojler vo farbe karosérie. Nový SEAT Ateca je horúcim kandidátom na bestseller. Má k tomu všetky predpoklady – v prvom rade krásny vzhľad inšpirovaný modelmi Tarraco a Leon, ďalej pestrú technologickú výbavu, solídny batožinový priestor, overenú podvozkovú platformu koncernu Volkswagen a ako čítate, aj pomerne dobré ceny zodpovedajúce situácii na trhu s novými autami. Prikladáme kompletný cenník SEAT Ateca 2021, ktorá je platný už teraz:




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.