Škoda Enyaq dostane brata. A bude to veľký fešák!

Aj vám je smutno za emóciami nabitou štúdiou Škoda Vision iV? Tak potom vás poteší informácia, že sa stane realitou.
Vydané  Text: 

Škoda stavia pre Európu autá podľa overenej konceptu, kedy je mimoriadne dôležitá praktickosť a priestrannosť kabíny. A taká je aj prvá verzia elektromobilu Enyaq. More miesta pre cestujúcich aj batožinu. To je to, čo značku zdobí naprieč celou modelovou ponukou. Prvé zmienky o elektromobile značky Škoda však mali o poznanie emotívnejšiu chuť. Nájde sa niekto, komu sa štúdia Škoda Vision iV nepáčia?
Pozitívna odozva teda posmelila automobilku v plánoch, aby dostal rodinný Enyaq súrodenca. Fotky z testovania maskovanej druhej verzie so splývajúcou zadnou časťou karosérie napovedajú, že sa toto emotívne ladené kupé SUV dočká sériovej výroby.
**Dostane bezrámové okná?** V sústave pohonu veľké zmeny očakávať nemožno, hoci ešte výkonnejšia verzia než tie, ktoré automobilka ohlásila pre štandardný Enyaq, by asi neprekvapila. Tvar zadnej časti karosérie napovedá, že o niečo skromnejší priestor budú mať zadný cestujúci nad hlavou, na nohy ho však bude aj naďalej luxusne veľa. Objem batožinového priestoru v štandardnej konfigurácii by mal zostať zachovaný. Hlavnou otázkou tak zostáva to, či druhá karosárska verzia modelu Enyaq dostane to, čo autám so športovým strihom karosérie náramne pristane. A to sú nepochybne bezrámové okná dverí. Fotky z testovania naznačujú, že by to nemusel byť nesplniteľný sen.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.