Hyundai Santa Fe N Performance Parts: športový balíček pre najväčšie SUV

Je potvrdené, že Hyundai začne predávať Santa Fe vo vyhotovení N Performance Parts, avšak iba v Južnej Kórei.
Vydané  Text: 

Hyundai Santa Fe je najväčším SUV výrobcu predávaným v Európe, za úspešný sa ale považuje aj doma v Južnej Kórei. V Spojených štátoch sa predáva aj väčšie 8-miestne SUV Pallisade. Rozšírenie lokálnej ponuky o variant N Performance Parts znamená vylepšenie zovňajška a interiéru, ale podľa dostupných správ sa netýka motora, podvozka a prevodovky.

Na hlasovanie v Miss Drive máte už iba týždeň: zapojte sa a vyhrajte Hyundai na týždeň!

Pozrite si, ako finalistky Miss Slovensko 2020 zvládli promenádu s pretekárom Maťom Homolom, a vyberte si svoju Hyundai Miss Drive.

Interiér Hyundai Santa Fe N Performance je vybavený sedadlami N Sport s poťahom Alcantara s karbónovou textúrou, rovnaký dekor nájdete aj na volante, stredovej konzole a obložení dverí. Povrchová úprava Alcantara sa nanášala aj na palubnú dosku. Úpravy na vonkajších partiách vozidla sú nápadné a inšpirované športovými modelmi N. Najviac zaujme agresívne tvarovaný predný nárazník a celá maska chladiča, ktorá vyniká čierno-medenými kontrastmi. Ďalej na vozidle nachádzame zadný spojler, 21-palcové disky kolies, karbónový difúzor, kapotu a spätné zrkadlá s karbónovým dekorom. Momentálne sa verejne neuvažuje nad tým, že by sa novinka objavila aj európskom alebo slovenskom trhu. U nás si dnes môžete zadovážiť Hyundai Santa Fe od 34 490 eur, a to v stupňoch výbavy Smart, Style, Elegance alebo Premium. SUV sa dodáva s naftovými motormi 2.0 CRDi a 2.2 CRDi s max. výkonmi 110, 136 alebo 147 kW, vždy s automatickou prevodovkou. Za sedemmiestne vyhotovenie si predajcovia vypýtajú 1 000 eur. Verzie N alebo N Line k dispozícii nie sú.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.