Suzuki sa na Slovensku zbavilo trojvalcov! Návrat hlásia atmosférické motory a štvorvalce.

Odporcovia malých trojvalcov môžu konečne oslavovať! **Nebolo tomu tak dávno, čo automobilka nahradila klasický atmosférický agregát s objemom 1.6-litra úplne novým BoosterJet motorom,** ktorý však disponoval len trojvalcovou konštrukciou a objemom 1.0-litra. Napriek tomu viacerí motoristickí novinári nešetrili chválou, pričom k najväčším výhodám malého motora nepochybne patril vyšší krútiaci moment a výkon dostupný v nižších otáčkach. Konzervatívnemu slovenskému… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Odporcovia malých trojvalcov môžu konečne oslavovať! **Nebolo tomu tak dávno, čo automobilka nahradila klasický atmosférický agregát s objemom 1.6-litra úplne novým BoosterJet motorom,** ktorý však disponoval len trojvalcovou konštrukciou a objemom 1.0-litra. Napriek tomu viacerí motoristickí novinári nešetrili chválou, pričom k najväčším výhodám malého motora nepochybne patril vyšší krútiaci moment a výkon dostupný v nižších otáčkach. Konzervatívnemu slovenskému zákazníkovi to však nestačilo a **automobilka musela na podporu predaja nového motora ponúkať špeciálne akcie** ako napríklad predĺženie záruky 3+7 rokov s pneumatikami zadarmo. Tento boj nakoniec, zdá sa, vyhrali zákazníci. **Maličký agregát 1.0 BoosterJet nedávno úplne vypadol z ponuky najpredávanejších modelov,** nenájdete ho ani vo Vitare či SX4 S-Cross. Momentálne máte na výber len väčší štvorvalcový turbomotor 1.4 BoosterJet alebo hybridný variant. Zvyšok modelovej ponuky sa zase môže tešiť z atmosférickej 1.2-ky DualJet s hybridnou technikou. Pozostatok 1.0 BoosterJet nájdeme v ponuke radu Swift, kde ho s najväčšou pravdepodobnosťou takmer kompletne nahradí spomínaný atmosférický DualJet. **VIDEÁ AMŠ NA YOUTUBE**




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »