BRABUS upravil Mercedes-Benz EQC

Štylizované B v znaku vždy znamenalo nielen vycibrený štýl, ale hlavne erupciu sily. Bude sa firme, ktorá je dvorným ladičom značky Mercedes-Benz, dariť aj na poli elektromobilov?
Vydané  Text: 
Až doteraz boli doménou značku úpravy modelov s klasickým pohonom. Doba však velí zmenu, a tak sa jej prispôsobili. Možno očakávať erupciu výkonu aj v prípade elektromobilov? Prvý pokus, kedy si technici zobrali do parády model EQC, je skôr z kategórie Light. Elektrická prvotina z dielní Brabus je teda zatiaľ skôr dizajnovým cvičením, výrazný nárast charakteristiky motora sa nekoná. Mercedes-Benz EQC má po úprave maximálny výkon 310 kW (420 k) a najvyšší krútiaci moment 830 Nm. Šprint z 0 na rýchlosť 100 km/h zvládne za 4,9 sekundy. Pre porovnanie uveďme hodnoty štandardného modelu: 300 kW (408 k), 760 Nm, 5,1 s. Úpravy sa nedotkli maximálnej rýchlosti, tá zostala na úrovni 180 m/h. Dojazdu však áno. Štandardný dojazd 445 kilometrov po úpravách klesol na 360 kilometrov.
**Čo je nové?** Základom pre prvý Brabus do zásuvky je limitovaná edícia Mercedes-Benz EQC 1886. Auto dostalo špeciálny lak doplnený grafickými prvkami, nové zliatinové disky s priemerom 20 palcov, plus pár drobností. Hoci sa teda veľké zmeny nekonajú ani v úprave dizajnu, pri cenovke sa v Brabuse pri zemi príliš nedržali. Na Brabus EQC si totiž musíte pripraviť minimálne 120 944 €. Pre porovnanie, základná cena Mercedes-Benz EQC 400 4MATIC je 76 800 €. Čo na to poviete? Nie je to štylizované B na prednej maske trocha predražené?








Pokračujte na ďalší príspevok »



Vyberáme najlepšiu verziu

Poradca pri kúpe Mitsubishi ASX a COLT: Chameleón a mestská zbraň

  • Mestské Mitsubishi Colt ponúka krásny dizajn, päťročnú záruku a môžete si ho vybrať aj s hybridným pohonom. Lenže mali by ste? Povieme vám, ktorá výbava a motorizácia je pre vás!

     Máloktorý crossover v tejto triede ponúkne také široké rozpätie výbav a pohonov, ktoré zahŕňajú klasiku, mild-hybrid, hybrid, aj plug-in hybrid, ako práve ASX!