Kia otvorila nový showroom priamo v Auparku a v ňom aj 3D konfigurátor. Môžete ho vyskúšať aj vy

Automobilka KIA sa pomaly transformuje na značku, ktorej propagácia pripomína marketingové stratégie prémiových výrobcov. Najnovšie otvorila špecializovaný showroom priamo v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Súčasťou showroomu je aj štýlová kaviareň či 3D konfigurátor.
Vydané  Text: 

* **Značka KIA otvorila prvý showroom v bratislavskom nákupnom centre Aupark 10. decembra 2019**. * **Showroom v nákupnom centre (Kia In-Store) disponuje najmodernejšími technológiami ako je 3-D konfigurátor, 13 digitálnych obrazoviek a 1 plne dotykový panel**. * **Na rozlohe viac ako 60 m2 poskytne zákazníkom najvyšší štandard služieb**. * **Súčasťou showroomu je aj štýlová kaviareň s lahodou kávou**. * **Kia In-Store v bratislavskom Auparku je vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe**.
Značka Kia v utorok 10. decembra otvorila prvý showroom v bratislavskom nákupnom centre Aupark. Priestor showroomu je navrhnutý ako moderný mezanín, čím sa podarilo vytvoriť dve zóny. Dole je prezentačná časť, kde na rozlohe viac ako 60 m2 je priestor pre dve vystavené vozidlá, predajcu a asistentku. Výmera mezanínu, na ktorom je kaviareň a relax zóna má 22 m2. Celý interiér je v modernom industriálnom štýle, kde prevláda čierna matná farba, atmosféru umocňujú LED pásy, ktorými sú ohraničené vystavené vozidlá a štýlové tlmené svietidlá. Kúsok prírodnej krásy do interiéru vniesla machová stena zo severského líšajníka.
Kia In-Store je najmodernejším a plne digitálne vybaveným showroomom vďaka **13 Full HD digitálnym obrazovkám, 1 plne dotykovému panelu a technológii 3-D konfigurátora**, cez ktorý vie predajca pomocou iPadu vyskladať zákazníkovi vozidlo a vie to následne zrkadliť na všetkých obrazovkách v showroome, dokonca aj v relax zóne. 3-D konfigurátor umožní zákazníkovi **vidieť svoje vozidlo z každej strany ako v realite** a zároveň uvidí aj vnútorné priestory ako je prístrojová doska alebo batožinový priestor. Novým konceptom showroomu prichádza Kia bližšie k zákazníkom a poskytne im najvyšší štandard služieb. Okrem klasických predajných služieb bude poskytovať zákazníkom pick up servisné služby, čo znamená, že zákazník odovzdá svoje vozidlo v In-Store predajni, odkiaľ bude odvezené do servisu pokiaľ zákazník vybavuje, čo potrebuje v nákupnom centre. **Záujemcovia môžu absolvovať testovaciu jazdu**, nakoľko pred nákupným centrom je 5 parkovacích miest vyhradených na testovacie vozidlá. Ako bonus k týmto službám si zákazníci môžu vychutnať lahodnú kávu v relax zóne showroomu.
**Peter Mazán, konateľ spoločnosti Slovakia Auto**, ktorá bude prevádzkovať Kia In-Store pri otvorení povedal, „*Našou víziou bolo prísť bližšie k zákazníkom a poskytnúť im najvyšší komfort služieb, zatiaľ čo sa oni budú venovať svojim koníčkom a nákupom my sa postaráme o ich vozidlo po servisnej stránke. Zároveň chceme týmto konceptom posilniť povedomie o značke a jej najnovších modeloch, pretože v showroome budú vystavené najhorúcejšie novinky. Tretím dôležitým pilierom bude naša snaha budovať lojality program s cieľom priniesť zákazníkom a fanúšikom značky Kia výnimočný zážitok*.“ „Značka KIA rada prekvapuje, má to od počiatku vryté vo svojej identite pod claimom „**The Power to Surprise/ Sila prekvapiť**“. Prekvapuje rada a často. Nebála sa prvá a doposiaľ ako jediná ponúknuť svojím zákazníkom jedinečnú 7- ročnú záruku, priniesla veľa inovatívnych riešení a množstvo asistentov aktívnej ako aj pasívnej bezpečnosti, vďaka ktorým sa znižuje riziko zrážky. Kia nemyslí pri svojich modeloch, len na bezpečie a praktickosť, ale aj na pôžitok a radosť z jazdy a preto prekvapila štýlovým modelom typu grand turismo, výnimočným modelom Stinger. Aktuálne prekvapuje opäť a som nesmierne hrdý, že prináša na Slovensko prvý automobilový showroom v nákupnom centre tzv. Kia In-Store, kde bude prezentovať naše produkty touto inovatívnou cestou.“ uviedol **Marián Hoffer, generálny riaditeľ Kia Motors Sales Slovensko** pri otvorení Kia In-Store. Kia In-Store v bratislavskom Auparku je priekopníkom, pretože je to vôbec prvým showroomom tohto typu značky Kia v Európe. Nachádza sa na prízemí v ľavej časti nákupného centra medzi obchodmi Super ZOO, Moloko, Deva a Zara a bude otvorený cez týždeň od 10:00 do 21:00 a cez víkendy už od 9:00 do 21:00.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.