Nový Lexus GS F sa v roku 2020 zmení, pozrite si súhrn vylepšení

Niekedy aj málo stačí a stojí to zato! Budúci rok odštartuje športová limuzína Lexus GS F s kozmetickými úpravami a s vylepšeným podvozkom.
Vydané  Text: 

### Čierne disky, čierno-biely interiér Najviditeľnejšou zmenou sú nové hliníkové disky kolies pokryté čiernym matným lakom, ktoré dodávajú vozidlu dravý look. Sú štandardným vybavením modelu Lexus GS F 2020. Záujemca sa však môže rozhodnúť aj pre ručne leštené disky, za ktoré si na americkom trhu priplatí 600 dolárov. Novinkou sú modré lakované brzdové strmene Brembo s logom série Lexus F, ktoré pribudli k existujúcim oranžovým strmeňom. Drobné úpravy v interiéri White Black & Accent, ešte zvýraznili jeho čierno-biely kontrast.
### Ešte lepšie jazdné vlastnosti Vylepšenia sa dotkli aj zavesenia kolies. Tuhšie puzdro tlmiča zvýši bezprostrednú reakciu riadenia. Pružiace vzpery zadných kolies sú upevnené dielcami z liateho hliníka, čo znižuje ich hmotnosť, zvyšuje tuhosť a zlepšuje jazdné vlastnosti. Pod kapotou auta naďalej pracuje päťlitrový atmosférický motor V8 s maximálnym výkonom viac ako 470 k, ktorý spolupracuje s osemstupňovou prevodovkou. Rovnaký motor majú modely Lexus RC F a LC 500, predtým poháňal aj model IS F. Výkon sa prenáša na zadné kolesá pomocou aktívneho diferenciálu Lexus -TVD, ktorý patrí k štandardu.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.