Pozrite sa pod kapotu hybridného Superbu: Kam sa stratilo logo Škody či VW?

Superb iV je hybridná verzia populárneho liftbacku od značky Škoda. Mali sme ju možnosť vidieť aj na autosalóne vo Frankfurte, kde sa postarala o veľmi slušnú pozornosť návštevníkov. Nie je sa čomu čudovať, veď Superb je nielen vizuálne atraktívne vozidlo, najmä po aktuálnom facelifte, ale aj predmetom záujmu širokého spektra zákazníkov. Po facelifte sa nový Superb vôbec… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Superb iV je hybridná verzia populárneho liftbacku od značky Škoda. Mali sme ju možnosť vidieť aj na autosalóne vo Frankfurte, kde sa postarala o veľmi slušnú pozornosť návštevníkov. Nie je sa čomu čudovať, veď Superb je nielen vizuálne atraktívne vozidlo, najmä po aktuálnom facelifte, ale aj predmetom záujmu širokého spektra zákazníkov. Po facelifte sa nový Superb vôbec prvýkrát vo svojej histórii predviedol aj vo variante Scout, ktorý z neho spravil takmer-terénne kombi, objektív nášho kolegu Rudolfa Baneckého sa však obrátil práve na hybridný Superb iV.
Vo fotogalérii si môžete pozrieť detaily, vrátane toho, čo nájdete pod prednou kapotou. Zaujímavosťou je, že na spaľovacom agregáte už nenájdete tradičné logo Škody, pod ktorým je za bežných okolností skryté logo koncernu Volkswagen. Logo tu dokonca nie je žiadne, čo nás celkom prekvapilo.
### Dojazd, výkon a batérie Plug-in hybrid Škoda Superb iV je vybavený benzínovým motorom a doplnkovým elektrickým pohonom prevzatým z Volkswagenu Passat GTE. Jedná sa o benzínový motor s max. výkonom 115 kW (156 k) a elektrický motor s max. výkonom 160 kW (218 k). Maximálny krútiaci moment pohonného systému je dovedna 400 Nm. Lithium-iontový akumulátor je uložený v podlahe pred zadnou nápravou a má kapacitu 13 kWh. Umožňuje čisto elektrický dojazd až 55 kilometrov, to platí podľa metodiky WLTP, čím je Superb iV totožný s hybridným Passatom GTE. Celkový dojazd hybridného Superbu je pôsobivých 850 kilometrov. Ako hybrid má Superb batožinový priestor s objemom 485 litrov v prípade liftbacku, v kombi je to 510 litrov. Ostatné verzie vozidla bez elektrifikovaného pohonu majú kufor väčší o 140 a 150 litrov. Rovnako ako aj doteraz, Superb sa bude dať zakúpiť v úrovniach výbavy Ambition, Style, Laurin & Klement a Sportline. Vyrábať sa začne v závode v Kvasinkách koncom tohto roku a do predaja príde začiatkom budúceho roka.

Toto je nová Škoda Superb oficiálne! Aj ako hybrid iV!

Káblom dobíjateľný hybrid, luxusné kombi a športovo vyladený Sportline. Úplne nový Superb sa predviedol hneď v niekoľkých verziách!








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.