Veľká fotogaléria nového Renault Clio: toto sa Francúzom vydarilo na plnej čiare!

Nový Renault Clio je zvonka menší, ale vnútri významne narástol. Ako je to možné?
Vydané  Text: 

**Nový Renault Clio prekonal snáď všetky očakávania**. Nová generácia, v poradí už piata, vyniká krásnym vonkajším dizajnom s príznačnými štylizovanými LED svetlami, dynamickým profilom a hodnotným interiérom s obrovským centrálnym displejom. Dodnes sa predalo viac ako 15 miliónov kusov malého mestského hatchbacku, pričom v priebehu takmer 30 rokov sa mu podarilo zachovať charakter šikovného, cenovo dostupného a pekného vozidla. Stále patrí medzi subkompakty, ale vďaka krásnemu interiéru a zovňajšku by ste ho možno tipovali o segment vyššie. Cliu sa dokonca darí natoľko, že od roku 2012 sa ho každý rok predáva viac a viac bez jediného medziročného poklesu predaja.
Dnes prichádza Clio s konvenčnými spaľovacími pohonnými jednotkami, ale výrobca už teraz avizuje rok 2022 a príchod hybridného modelu s názvom Clio E-Tech hybrid. Ten je súčasťou stratégie automobilky s názvom Drive the Future (2017-2022). Čo je skutočne pôsobivé, Renault Clio ponúkne kompletne digitálny prístrojový panel s 10-palcovým displejom. Väčší variant bude zobrazovať aj mapu z navigácie. Ak si zákazník nevyberie digitálny kokpit, bude mať na výber z kombinácie analógu a 7-palcového displeja.
Na stredovej konzole tróni 9,3-palcový displej, respektíve dotykový tablet. Hlavné svetlomety sú 100% tvorené z LED techniky bez ohľadu na úroveň výbavy – to sa len tak nevidí! Prekvapivý je objem batožinového priestoru, ktorý dosahuje skvelých 391 litrov, čo je o 26 litrov viac ako vo štvrtej generácii – pritom je o 14 mm kratší. Clio teda v tomto ohľade prekonáva aj niektoré malé SUV-čka!








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.