Najvyhľadávanejšie automobilové značky na internete? Na prémiovky zabudnite!

Azda každého fanúšika automobilov zaujímajú tie najluxusnejšie či najrýchlejšie vozidlá na planéte. Obyčajní ľudia sú však pri výbere áut oveľa skromnejší, čo sa odzrkadlilo aj na štatistike britskej poisťovne Veygo. **Celkom 7,8 milióna ľudí si každý mesiac v internetovom vyhľadávači zisťuje informácie o vozidlách Toyota.** Druhé miesto obsadila ďalšia japonská značka. Automobilku Honda si vyhľadáva až… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Azda každého fanúšika automobilov zaujímajú tie najluxusnejšie či najrýchlejšie vozidlá na planéte. Obyčajní ľudia sú však pri výbere áut oveľa skromnejší, čo sa odzrkadlilo aj na štatistike britskej poisťovne Veygo. **Celkom 7,8 milióna ľudí si každý mesiac v internetovom vyhľadávači zisťuje informácie o vozidlách Toyota.** Druhé miesto obsadila ďalšia japonská značka. Automobilku Honda si vyhľadáva až 7 miliónov ľudí mesačne, tretie miesto obsadil Ford so 6,4 miliónmi za mesiac. **Toyota sa tiež ukázala ako najpopulárnejšia v najväčšom počte krajín – v 57 z celkových 171 analyzovaných.** Z prieskumu ďalej vyplýva, že najčastejšie ľudia vyhľadávajú tie automobily, o ktorých nákupe reálne uvažujú. Existujú však aj výnimky. V krajinách ako Venezuela, Nepál či Bangladéš totiž obsadil prvé miesto **taliansky výrobca superšportových áut Lamborghini.** A čo Slovensko? Automobilka Škoda stráca postavenie aj na webe, kde ju predbehol najväčší rival z korejského polostrova, Hyundai.

TOP 10

1. Toyota 2. Honda 3. Ford 4. Hyundai 5. BMW 6. Volkswagen 7. Mercedes-Benz 8. Nissan 9. Audi 10. Renault




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.