Aktuality

Hyundai i30 Fastback aj vo verzii N Line! Pozrite si oficiálne fotografie:

Recept je pritom úplne rovnaký ako v prípade klasického päťdverového hatchbacku, ktorý bol vo verzii N Line len prednedávnom uvedený na náš trh. Tento špeciálny balíček výbavy je navrhnutý pre ľudí, ktorí túžia po športovom vzhľade, no k bežnému jazdeniu nepotrebujú extrémne výkonný motor. Novinka má po dizajnovej stránke veľmi blízko k ostrej verzii i30 Fastback N a predný nárazník i30 Fastback N Line je takmer identický s N-kovým Fastbackom. Efektné je aj čierne orámovanie predných svetlometov. Športový vzhľad zadnej časti auta vytvára zadný nárazník, trojuholníkové hmlové svetlo a špeciálny zadný difúzor. V interiéri nového i30 Fastback N Line zaujmú športovo tvarované predné sedadlá a športový volant. Súčasťou výbavy sú aj kovové pedále a pri manuálnej prevodovke aj N-ková hlavica radiacej páky.

Hyundai i30 Fastback N Line

Napriek športovému dizajnu, pod kapotou nájdete konvenčný benzínový turbomotor 1,4 T-GDi s výkonom 103 kW (140 k). V prípade verzie N-Line by malo auto poskytnúť o niečo rýchlejšiu odozvou na akcelerátor, tuhšie naladený podvozok a výraznejší zvukový prejav. Fastback N Line sa môže pochváliť aj 18-palcovými zliatinovými diskami, športovými pneumatikami PS4 Michelin Performance či väčšími brzdami vpredu. Zákazníci sa môžu tešiť aj na 6-stupňovú manuálnu prevodovku, pričom v ponuke nemôže chýbať ani 7-stupňová automatická dvojspojková prevodovka.

Peter Orosz
Ak čítate tento text, tak som vás buď veľmi dobre rozosmial, alebo poriadne naštval. To ma teší, pretože automobily sú aj o subjektívnych pocitoch a emóciách, ktoré sa nebojím prezentovať. Bezduché parafrázy tlačových správ budete musieť hľadať niekde inde.
Okrem znižovania amortizačnej hodnoty mojej klávesnice písaním článkov, venujem svoju pozornosť aj amatérskemu filmu a cestovaniu.

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie

image
Testy

TEST: Peugeot 508 1.6 THP GT - Leví kráľ

Hovorí sa, že medzi odvahou a hlúposťou existuje len veľmi tenká hranica, na ktorej práve teraz balancuje aj automobilka Peugeot. Budeme na nový Peugeot 508 v budúcnosti spomínať ako na záchrancu strednej triedy, alebo sa z neho v tieni obľúbených SUV stane neúspešný prepadák?