Ideál na dovolenky? Tento mini karavan s váhou menej ako pol tony za mini cenu

V čase, keď mnoho dovolenkových destinácií trpí preťažením, cestovatelia stále viac a viac vyhľadávajú alternatívne spôsoby a ciele trávenia voľného času. Keď minulý rok, v júni, predstavil kanadský startup DROPLET, štúdiu malého, ľahkého a kompaktného karavanu, nemal to byť len ďalší z nekonečného radu karavanov, ale elegantná a prístupná alternatíva, v ktorej splynie vnútrajšok s vonkajším svetom.
Vydané  Text: 

Nie je žiadnym prekvapením, že tento obytný príves z modelového radu TEARDROP sa od začiatku svojej výroby teší popularite medzi zákazníkmi a priaznivcami tohto druhu cestovania. Mini karavan defacto postavený okolo manželskej postele je vyrobený z hliníkového kompozitu. Stojí na konštrukcii z drevených vlakien a obložený je dreveným laminátom v interiéri. Váži iba približne 430kg, čo znamená, že môže byť ťahaný aj väčšinou malých osobných automobilov.
### Škandinávska dokonalosť a jednoduchosť Na rozdiel od iných obytných prívesov tejto kategórie, DROPLET sa odlišuje svojím jednoduchým dizajnom inšpirovaným unikátnym škandinávskym štýlom. Veľké presklené plochy, oblé predné okno, ako aj okná na oboch stranách a výklopný otvor v streche dávajú vnútornému priestoru svetelnosť a vzdušnosť. Sklá sú tónované pre väčšie súkromie a pohodlie.
### Účelné vybavenie bez zbytočností Priestor vo vnútri vypĺňa z veľkej časti manželská posteľ doplnená dvomi poličkami a odkladacími skrinkami na elektronické gadgety/prístroje a nejaké to oblečenie. Ako pri iných karavanoch tohto typu, vo výbave sa nachádza aj malá kuchynka, prístupná je z vonku. Jednoduchá výbava, plynová dvojplatnička a akrylová kuchynská doska s párom LED svetiel poskytujú všetko nevyhnutné na prípravu stravy. Úložný priestor na riad je v zásuvkách alebo na háčikoch nad doskou. Výbavu dopĺňa výsuvná 12-voltová chladnička na potraviny a uzavretý vodný obeh kontrolovaný ručnou pumpou.
Celkové rozmery 2×4,1 metra s výškou len 1,7 metra s nízkou hmotnosťou a fakt, že aj bežné osobné autá ako Škoda Fabia alebo Kia Ceed môžu ťahať tento obytný príves bez problémov, dodávajú tomuto karavanu na kompaktnosti, praktickosti a jedinečnej atraktivite, ktorú vyznávači voľnosti pri cestovaní ocenenia najviac. Výrobca dodáva karavan v niekoľkých výbavách. Od základnej v cene $14 450, kde si zákazník vybaví interiér samostatne podľa vlastných predstav, až po plnú výbavu so solárnymi panelmi pre úplnú nezávislosť cestovania v cene $16 450. Prípadne sa dá DROPLET požičať a vyskúšať vo vybraných požičovňiach. Zdroje info a foto: www.droplet-trailer.com








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.